170811 skriver:
Ja det så jeg lige i artiklen der er blevet linket til. Det er altid rart at høre.
Men selvom jeg støvsuger hver morgen feks, så går der to sek også synes jeg at jeg kunne støvsuge igen! Og på et tidspunkt skal lille spir jo til at kravle rundt på gulvet, også vil han/hun jo nok få en del hundehår på sig.
Men det betyder ikke noget?
Hvis du støvsuger inden barnet kravler rundt på gulvet, så tvivler jeg på, at de hundehår der i så fald stadig er tilbage eller kommer, er så lidt, at det bestemt ikke har noget at sige med barnets helbred.
Jeg kan også støvsuge hele tiden, men vælger ikke at bruge min tid udelukkende på det, for så kan jeg ikke lave andet
Børnene skal nok overleve hundehår, kattehår osv, så længe man holder det nogenlunde rent.
Tror tit, at folk holder deres børn alt for sterile og det gør kun, at de har sværere ved at stå imod evt. bakterier, hundehår ect.
Uden at have fakta ved min side, lyder det for mig som om, at alt det med at børn får allergi er mere udbredt idag end for 30 år siden og tror desværre at det har at gøre med, at forældre er ALT for beskyttende overfor deres børn og "snavs". Og i dit tilfælde og mange andres er hjemmet jo rent, så fordi der ligger ligger hundehår i hjørnet og lidt jord i gangen sker der altså ikke noget ved - børn har overlevet ting der var værre
Så synes sagtens at du med god samvittighed kan slappe helt af omkring hår i dit hjem, du er jo opmærksom på det og gør noget ved det - det skal nok gå det hele - med hundehår og det hele 
Anmeld