Hvad bruger I jeres fritid på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

henh01

Min fritid (læs: uden børn og mand) bruges på at træne i motionscenter. Jeg får tryllet mig frem til en 3-4 dage i ugens løb hvor jeg  kan komme af sted. Og jeg nyder det, dels fordi jeg gerne vil tabe mig men også fordi man får lidt fred i hovedet. Træner bl.a. pump, combat osv.. Elsker det.

Jeg er ikke særlig kreativ, men er alligevel så småt begyndt at overveje at begynde at sy.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

twinny

Min fritid går meget på vores hunde.. en dansk svensk gårdhund og en schæfer.  selvfølgelige min kæreste, venner og familie....  Er ikk så kreativ, men kunne godt tænke mig at komme igang med at strikke igen...

Og mit overskud er ikk så stort lige nu i graviditet, så det bliver ikke til så meget..

Anmeld

5. april 2011

eElak

Jeg har ikke noget liv

Ej jeg har ikke mange ledige timer i døgnet, ligesom Wamse...

Jeg har brugt MEGET tid på min fagprøve og nu eksamen her på det sidste - Det slutter om 8 (!!!!!!!!!!!) dage....

Ellers bruger jeg tid på mine veninder - men mange af dem har desværre haft lige så travlt som jeg...

HVis jeg havde tiden, så ville jeg nok begynde at træne igen i fitnesscenter på hold... jeg kunne godt overveje et guitarkursus og et fotografi kursus.. just to learn :-)

Men ellers er jeg lidt (læs meget) nørdet med computer, sådan på amatør niveau og surfing..

Anmeld

5. april 2011

Pia.

Diana... skriver:

Jamen min fritid går jo selvfølgelig på mine børn og dyr jeg har 1 hund, 2 katte, 2 kaniner, 3 kaniner på lørdag og midt maj har jeg 5 kaniner. Som du ved og ved hjælp af dig er jeg også ved at starte op som kanin avler og jeg glæder mig helt vild 

Så elsker jeg at lave mad, gå lange ture, strikke og brodere så det gør jeg også. 

Min hjemmeside er www.stald-diluca.dk hvis nogen skulle have lyst til at se. 

Knus Diana

Søde Diana - Syntes det er så dejligt jeg fik dig til at få ekstra meget blod på tanden til at starte selv - det er så fedt og giver en masse gode timer sammen med dyrene ... Men det er selvfølgelig også hårdt arbejde med alt det man skal lave og holde øje med - der er i hvert fald ikke noget der passer sig selv og det kræver også en del arbejde at få nogle gode tamme unger ud af sine kuld..

Knus til dig Kollega...

P.s og så er jeg jo så glad for du vil avle på løvevæddere - så ham den lille fik et godt hjem

Anmeld

5. april 2011

henh01

KaLee skriver:

Jeg har ikke noget liv

Ej jeg har ikke mange ledige timer i døgnet, ligesom Wamse...

Jeg har brugt MEGET tid på min fagprøve og nu eksamen her på det sidste - Det slutter om 8 (!!!!!!!!!!!) dage....

Ellers bruger jeg tid på mine veninder - men mange af dem har desværre haft lige så travlt som jeg...

HVis jeg havde tiden, så ville jeg nok begynde at træne igen i fitnesscenter på hold... jeg kunne godt overveje et guitarkursus og et fotografi kursus.. just to learn :-)

Men ellers er jeg lidt (læs meget) nørdet med computer, sådan på amatør niveau og surfing..

Jeg tænker også at starte på et foto kursus. Det kunne være rigtig fedt at lære lidt om at få de gode billeder

Anmeld

5. april 2011

Frk.S

Udover den tid jeg bruger på famile, venner, kæreste og kat, så går en del af tiden med motion (løb, spinning, zumba og styrketræning).

Derudover kan jeg godt lide at læse bøger (gerne krimier) og så bliver der også nørdet noget computer.

Jeg har overvejet at begynde at sy lidt i det små (babytøj og dukketøj), sådan bare for sjov. Men jeg er ikke det mest kreative i denne vernde, så det er ikke blevet til så meget.

Anmeld

5. april 2011

Kloster

Jeg har ikke megen fritid uden mand og børn, men den jeg har, prioritere jeg højt.

Jeg løber nemlig. Jeg har løbet i knap 1½ år og er i fin form. Så jeg træner både hastighed, distance og intervaller 2-3 gange om ugen. Og skulle gerne komme op på 3-5 gange om ugen i løbet af foråret/sommeren.

Men når der er tidspres, trætte ben og skod-vejr, så læser jeg bøger. Det kobler jeg også helt af med.

Jeg er ikke kreativ. Mangler simpelthen det kreative gen. Har hverken evner ell interesse for det. Så jeg er nok egoistisk, for hvis jeg skal lave noget, skal det være mig selv tilgode

Anmeld

5. april 2011

sarahb

jeg Shopper og er sammen med mine fantastiske veninder.

Anmeld

5. april 2011

regalprime

Er RIDE på med stort Bruger ALT min fritid på de kære heste og meget mere end det Er til stævner min 2 gange i mdr om sommeren, og når ikk jeg bruger min tid med de kære dyr. Ja så er det sammen med kæresten og hans hobby. Rally. Han har selv en Rally bil og deltager i løb osv, så om sommeren er vi godt bokket og er ik i tvivl om hva vi skal bruge vores tid på

Anmeld

5. april 2011

betski

I min sparsomme fritid danser jeg Z U M B A - kan ikke leve uden det!! Min datter er heldigvis også bidt af det, så hun komme med engang i mellem. Men helst når jeg ikke selv står som instruktør.

Ellers bruger jeg tiden på at lave hjemmesider og ellers bare nørde lidt med pc.

Elsker at læse, men det kommer meget i perioder. Altså nu skal jeg jo selvfølgelig sætte alt tid side for at læse den nye med Camilla läckberg : D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.