Hvad bruger I jeres fritid på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Pia.

Selvfølgelig bruger vi nok alle største delen på vores familier og guldklumper, men hvad går I op i ? hvad er jeres hobby ?

Min er jo mine dyr - og heldigvis deler mine børn glæden med mig, så vi bruger en masse gode timer sammen omkring det om eftermiddagen..

Jeg har jo mine hunde, som betyder rigtig meget, som jeg træner, lufter og bruger meget tid på - 2 store lækre Labrador retrievere af den gammeldags type. En lys og en brun

Så har jeg som nogen af jer allerede ved et hobby avl med kaniner - lige pt. har jeg 10 kaniner gående hvor to af mine blå dværgvædder er med unger og skal føde henholdsvis om et par dage og om et par uger.

hvis nogen har lyst og interesse i at se kaninerne, så må I gerne besøge min hjemmeside, med mine kaniner...

www.stald-lucille.dk

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

TbCp

Jeg kan godt lide at sy.... og så træner jeg i motionscenter... det er vist mest det min fritid går med udover familie og venner... nå ja og så selvfølgelig baby.dk

Anmeld

7. marts 2011

Pia.

TbCp skriver:

Jeg kan godt lide at sy.... og så træner jeg i motionscenter... det er vist mest det min fritid går med udover familie og venner... nå ja og så selvfølgelig baby.dk

Ja motionscenter bruger jeg også meget tid på - men da jeg er uden arbejde er det mandag, onsdag og fredag morgen i stedet for...  Men det er selvfølgelig også en form for fritid...

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Pia. skriver:

Ja motionscenter bruger jeg også meget tid på - men da jeg er uden arbejde er det mandag, onsdag og fredag morgen i stedet for...  Men det er selvfølgelig også en form for fritid...

Jeg ville også ønske jeg kunne træne om morgenen, det giver så dejlig energi til resten af dagen

Anmeld

7. marts 2011

twinboys

Jeg er Zumba pige med stort Z....

Ja og guldklumper kan man ikke få nok af så klart er jeg også børneinstruktør i gymnastikforeningen...

Så nyder jeg selvfølgelig også mine familie og mine veninder og venner...

Jeg har et dejligt hus og en stor have og her bruger jeg også tiden rigtig meget..

Min nye store hobby er også at lave kager,...

Majbritt

Anmeld

7. marts 2011

Pia.

TbCp skriver:

Jeg ville også ønske jeg kunne træne om morgenen, det giver så dejlig energi til resten af dagen

Ja det gør det nemlig.. det er rigtig skønt og jeg nyder det også ...  Man får en energi man bliver helt høj af....

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Pia. skriver:

Ja det gør det nemlig.. det er rigtig skønt og jeg nyder det også ...  Man får en energi man bliver helt høj af....

Jeps

Jeg har en fridag i dag, så for en gang skyld kunne jeg træne tidligt Det er bare skønt!

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

Det er lidt forskelligt.

Ligenu er jeg jo på barsel, så har meget fritid da min søn på 2 mdr jo stadig sover det meste af tiden.

Men jeg kan godt lide at male, især børne malerier. Med disney figurer osv. Ligenu er jeg også igang med at lave noget scrapbooking som jeg fik i barselsgave. Og så er jeg lige begyndt at lave kort også.

Anmeld

7. marts 2011

wamse

Min "fritid" går så med lektier til studiet. Maler en gang i mellem billeder, men det er godt nok ikke ret tit det sker, og så har jeg jo Lærke 24-7, så der er ikke så meget voksentid der.

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Jamen min fritid går jo selvfølgelig på mine børn og dyr jeg har 1 hund, 2 katte, 2 kaniner, 3 kaniner på lørdag og midt maj har jeg 5 kaniner. Som du ved og ved hjælp af dig er jeg også ved at starte op som kanin avler og jeg glæder mig helt vild 

Så elsker jeg at lave mad, gå lange ture, strikke og brodere så det gør jeg også. 

Min hjemmeside er www.stald-diluca.dk hvis nogen skulle have lyst til at se. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.