sure luca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

oo

øv altså! jeg ved ikke noget klogt om noget som helst (eller måske om noget, men ikke noget med en 2 årigs ører!), så jeg nøjes bare med et kæmpe ØV ALTSÅ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Karo

Hvor mange tænder har hun fået camilla ? Marcus er jo ikke så hurtig på det område og han bliver også pisse sur når der er en tand på vej. Det kan godt tage et par dage, og lige så snart tanden bryder igennem er det normalt dejlige humør tilbage

Anmeld

7. marts 2011

Milka

Karo skriver:

Hvor mange tænder har hun fået camilla ? Marcus er jo ikke så hurtig på det område og han bliver også pisse sur når der er en tand på vej. Det kan godt tage et par dage, og lige så snart tanden bryder igennem er det normalt dejlige humør tilbage

luca har alle sine tænder. men det kunne nemlig godt minde lidt om tandfrembrud.

Anmeld

7. marts 2011

Jules

Altså udfra hvordan Viktor har været med hensyn til ørene kunne det godt tyde på det er det... Meeeen det kan jo os være så meget andet... Men jeg suser ihvertfald straks afsted til lægen når han teer sig sådan for den har været gal hver gang :(

Anmeld

7. marts 2011

Milka

Jules skriver:

Altså udfra hvordan Viktor har været med hensyn til ørene kunne det godt tyde på det er det... Meeeen det kan jo os være så meget andet... Men jeg suser ihvertfald straks afsted til lægen når han teer sig sådan for den har været gal hver gang

er det så væske eller mellemøresbetændelse han har haft? for hun har ikke været syg som sådan eller haft feber, og hun spiser og sover jo godt 

Anmeld

7. marts 2011

sarahb

Isaac har været inde i en periode der også var sådan, og alt satte hans pis i kog. Jeg fik afvide det er meget normalt ved 2 års alderen.
Men hvis hun så ovenikøbet ikke hører så godt, kan det jo godt være sådan hun reagerer hvis sproget ikke er så stærkt. Jeg håber lægen lige kan sige hvad det er, og hvis det er væske på øret så er det heldigvis let klaret..

Du må lige give en update

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Milka skriver:

er det så væske eller mellemøresbetændelse han har haft? for hun har ikke været syg som sådan eller haft feber, og hun spiser og sover jo godt 

Har har haft væske på det ene og betændelse på det andet.... Da det "bare" var væske havde han heller ikke feber ..... Han var bare meget pylret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.