sure luca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Milka

har en meget sur / sammenbidt / ked af det luca for tiden. ved ikke helt hvad der sker. i lørdags var det ret slemt, hun var slet ikke på toppen men hun var ikke syg heller 

hun er bare i dårligt humør og græder og piver meget. men spiser og sover helt normalt.

pædagogerne nede i vuggestuen synes hun hører dårligt (synes jeg også), og at man ikke rigtig hører hende sige noget, andet end pludderpladder. lilja, derimod, kommer med nye ord dagligt. 

tøserne skal til toårs undersøgelse i morgen. og mon ikke lægen finder noget væske e.l. på ørerne? 

vil bare gerne have min glade tøs tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

otlitrom

Det er da ikke rart, at hun er pylret og sur. Dine piger plejer altid at se så glade ud, når du viser frem.

Jeg håber det er noget der nemt kan overståes. Måske de finder et eller andet i morgen, som kan genere hende, og som de kan afhjælpe, så du kan få den glade Luca tilbage!

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

Nåh lille Luca da  Det lyder da til der er noget på ørerne.

Håber snart good old Luca is back, indtil da får i liget et kæmpe

Anmeld

7. marts 2011

Milka

tak tøser 

Anmeld

7. marts 2011

Ida.

Jeg håber det er væske på mellemøret, for det er da til at gøre noget ved forholdsvist nemt!! Det andet er da virkelig både synd for dig, Luca og Lilja!!

Anmeld

7. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Jeg håber det er væske på mellemøret, for det er da til at gøre noget ved forholdsvist nemt!! Det andet er da virkelig både synd for dig, Luca og Lilja!!

du tænker på dræn?

Anmeld

7. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

du tænker på dræn?

Penicillin og evt. dræn - ja...

Annika fik dræn i, da hun var 1½ og vupti forsvandt al sygdom, hendes sprog blomstrede og hun blev en meget meget gladere pige...

Anmeld

7. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Penicillin og evt. dræn - ja...

Annika fik dræn i, da hun var 1½ og vupti forsvandt al sygdom, hendes sprog blomstrede og hun blev en meget meget gladere pige...

'håber' lidt det er det, for som du siger, er det rimelig ligetil at behandle

Anmeld

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

åh, det er jeg ked af at høre! det er bare ikke fedt at man ikke aner hvad der er galt!

men det lyder rigtig meget som væske på mellemøret! jeg håber i finder en god løsning! så Luca kan blive glad igen!

Anmeld

7. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

'håber' lidt det er det, for som du siger, er det rimelig ligetil at behandle

Præcis - og det er der jo noget, der tyder på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.