En der lige vil prøve at gå i min profil.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Jep kan læse dine uden problemer... 

Man skal klikke på overskriften, så skulle man gerne komme derind.. gjorde jeg lige ved min egen og kom ind til hele teksten... 

Det ahr jeg også gjort ved din, men kan stadig kun læse første del. Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

wamse

MoarJ skriver:

Jep kan læse dine uden problemer... 

Man skal klikke på overskriften, så skulle man gerne komme derind.. gjorde jeg lige ved min egen og kom ind til hele teksten... 

Jeg kan også læse hele din, når jeg trykker på overskriften der inde

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

MaybeMe skriver:

Jeg kan læse det hele. Man skal bare klikke på overskriften, så kommer man ind til selve dagbogsindlæget.

Det må have været en hård barndom. Læste ikke det hele, men blev da helt ked af at læse det første! Håber du har fået den nødvendige hjælp til at komme videre.

Det har været en hård barndom... Og får tilgengæld den hjælp jeg har brug for... 

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Se om Du/I kan læse mit dagbogsindlæg? 

Har en som kun kan læse de første par linier, og så fik hun ikke mere for den 25 øre.... 

Er det dét samme ved nogle andre? Er noget jeg skal ændre for at den kan læses af andre? 

Jeg har ændret så alle kan se det... 

Giv lig en melding tilbage... 

Nåååårh! Det var fordi jeg trykkede på "tagget", ikke overskriften. Nu virker det

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Det ahr jeg også gjort ved din, men kan stadig kun læse første del. Øv øv

Det lyder mystisk...

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

Du skal bare klikke på den overskrift du ahr kaldt din dagbog, i dette tilfælde Min barndom, som står med store røde bogstaver

Jep det fandt jeg ud af...  Der er stadig nogle der ikke kan komme ind og læse den... 

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

MoarJ skriver:

Jep det fandt jeg ud af...  Der er stadig nogle der ikke kan komme ind og læse den... 

Årh... Det er fordi vi trykker på tagget i stedet for overskriften... 

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

wamse skriver:

Jeg kan også læse hele din, når jeg trykker på overskriften der inde

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Hmm.... Kan det virkelig være rigtigt man skal være venner før man kan læse et dagbogs indlæg...?

Når jeg selv klikker på dagbogs indlægget, kan jeg også kun læse den første del, og trykker jeg videre, kommer jeg faktisk ikke videre, den bliver på samme side... 

Nej det kan da ikke passe..Jeg har læst nogle dagbøger og man skal bare trykke på overskriften, så kommer resten

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Og det ser ud til at du har fundet svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.