En der lige vil prøve at gå i min profil.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Mira0911

Se om Du/I kan læse mit dagbogsindlæg? 

Har en som kun kan læse de første par linier, og så fik hun ikke mere for den 25 øre.... 

Er det dét samme ved nogle andre? Er noget jeg skal ændre for at den kan læses af andre? 

Jeg har ændret så alle kan se det... 

Giv lig en melding tilbage... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

ekzunz

Man skal bare klikke på "min barndom" så kommer resten af teksten

Anmeld

6. marts 2011

Mor-til-asta-09

MoarJ skriver:

Se om Du/I kan læse mit dagbogsindlæg? 

Har en som kun kan læse de første par linier, og så fik hun ikke mere for den 25 øre.... 

Er det dét samme ved nogle andre? Er noget jeg skal ændre for at den kan læses af andre? 

Jeg har ændret så alle kan se det... 

Giv lig en melding tilbage... 

Jeg ville lige fortælle om min barndom... Vi er 3 piger, 36, 24, 23 år... Min søster på 34 har ikke samme far som os 2 andre... Min mor siger hun bare skulle være en plet på lagnet.. Hmm.. Hendes mening.. Vores mor vil ikke have at min søster får kontakt med sin far, hvorfor det ved vi ikke... Nå, min mor fandt sig vores far og fik mig og min lillesøster, min storesøster var godt træt af...

dette er havd man kan læse i din dagbog

Anmeld

6. marts 2011

de-wett

kan også kun læse en meget lille del ? :/

Måske man skal være ven med dig for at kunne se det hele ?

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

Kan også kun læse første del

Anmeld

6. marts 2011

Happiness

Jeg kan læse det hele. Man skal bare klikke på overskriften, så kommer man ind til selve dagbogsindlæget.

Det må have været en hård barndom. Læste ikke det hele, men blev da helt ked af at læse det første! Håber du har fået den nødvendige hjælp til at komme videre.

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

Hmm.... Kan det virkelig være rigtigt man skal være venner før man kan læse et dagbogs indlæg...?

Når jeg selv klikker på dagbogs indlægget, kan jeg også kun læse den første del, og trykker jeg videre, kommer jeg faktisk ikke videre, den bliver på samme side... 

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Hmm.... Kan det virkelig være rigtigt man skal være venner før man kan læse et dagbogs indlæg...?

Når jeg selv klikker på dagbogs indlægget, kan jeg også kun læse den første del, og trykker jeg videre, kommer jeg faktisk ikke videre, den bliver på samme side... 

Aner detikke Prøv at kigge min profil, kan du læse min dagbog? Jeg kan i hvert fald kun se din første del, selvom jeg klikker mig ind på titlen

Anmeld

6. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Du skal bare klikke på den overskrift du ahr kaldt din dagbog, i dette tilfælde Min barndom, som står med store røde bogstaver

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Aner detikke Prøv at kigge min profil, kan du læse min dagbog? Jeg kan i hvert fald kun se din første del, selvom jeg klikker mig ind på titlen

Jep kan læse dine uden problemer... 

Man skal klikke på overskriften, så skulle man gerne komme derind.. gjorde jeg lige ved min egen og kom ind til hele teksten... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.