BMI på 33 og gravid.. hvornår kan det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

mizz-lillemor06

ano14316 skriver:

Hej

Jeg er ny herinde og gravid (stadig meget nyt). men jeg har ikke kunne lade være med at tænke på en ting, da jeg ikke umiddelbart kender andre gravide i min vægtklasse. Hvornår begynder man så småt at kunne se at maven ikke er tyk, men gravid. 

Jeg er 166 og vejer omkring 90 kg. og det sidder bare rigtig meget på maven. Jeg er så tit blevet spurgt om jeg er gravid.. hvor jeg har måtte svarer.. nej jeg er skam bare fed.. 

Jeg ved godt der er længe til at noget bliver synligt på mig. 

Jeg er nu ca. i 9+5 lidt afhængig af hvem man spørger..
Org glæder mig til at blive scannet og få lidt mere at vide om hvor langt jeg er.

Hilsen Ronja 

det er meget forskelliget fra person til person. jeg er selv lidt større end dig da jeg blev gravid. første gang gravid kunne det ses da jeg kun var 13-14 uger henne uden tvivl og her anden gang kunne det ses meget hurtigere, 8-9 uge. så det er meget forskelligt fra krop til krop. men det er dejligt at vise den store mave frem og at man kan se at der er noget der inde og man ikke bare er fed. er MANGE gange bleven spurgt om hvornår det skal være. men har bare måtte svare jamen nej jeg er bare FED. selv på en tur til Egyten blev der spurgt utallig af gange. måtte endda ikke køre ørkentur fordi virkeligt troede jeg var gravid.  men nu er jeg mere fed bare på den dejligt måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.