BMI på 33 og gravid.. hvornår kan det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

ano14316

Hej

Jeg er ny herinde og gravid (stadig meget nyt). men jeg har ikke kunne lade være med at tænke på en ting, da jeg ikke umiddelbart kender andre gravide i min vægtklasse. Hvornår begynder man så småt at kunne se at maven ikke er tyk, men gravid. 

Jeg er 166 og vejer omkring 90 kg. og det sidder bare rigtig meget på maven. Jeg er så tit blevet spurgt om jeg er gravid.. hvor jeg har måtte svarer.. nej jeg er skam bare fed.. 

Jeg ved godt der er længe til at noget bliver synligt på mig. 

Jeg er nu ca. i 9+5 lidt afhængig af hvem man spørger..
Org glæder mig til at blive scannet og få lidt mere at vide om hvor langt jeg er.

Hilsen Ronja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

LR85

ja, der går nok lidt tid.

hos mig der har BMI på 19, kunne det først ses omkring uge 18-20 stykker. Sådan a folk der ikke vidste det.

men ved jo ikke hvordan det er når man er lidt større.

Men håber du får en flot gravid mave som du kan bære stolt rundt på

Anmeld

6. marts 2011

Kofoed.

Hej

Jeg er ny herinde og gravid (stadig meget nyt). men jeg har ikke kunne lade være med at tænke på en ting, da jeg ikke umiddelbart kender andre gravide i min vægtklasse. Hvornår begynder man så småt at kunne se at maven ikke er tyk, men gravid. 

Jeg er 166 og vejer omkring 90 kg. og det sidder bare rigtig meget på maven. Jeg er så tit blevet spurgt om jeg er gravid.. hvor jeg har måtte svarer.. nej jeg er skam bare fed.. 

Org glæder mig til at blive scannet og få lidt mere at vide om hvor langt jeg er.

Hilsen Ronja 

min BMI er på 31 og mig kan man begynde og se det på (er 11+5), men venter også tvillinger og synes stadig der er en god top mave, men snyd hvis du kan det gør vi andre . Gravidites busker former maven rigtig flot.

Anmeld

6. marts 2011

Sof

Min søster var lidt større end dig vægtmæssigt da hun blev gravid, men der begyndte maven først rigtigt at vokse da hun gik på barsel i uge 32 

Anmeld

6. marts 2011

lauras*mor*

først et stort tillykke med graviditeten.. 

Kan godt forstå du tænker over sådanne ting.. Det er jo bare super dejligt når man kan se det..

Min storebrors x-kone er også omkring din højde og vil skyde på at hun også vejede omkring 90-100 kg.. Hun har født 5 børn, og det var faktisk kun den sidste gang man kunne se noget, og der var hun meget langt hende.. Mener hun var omkring uge 33..

Men det er bare smadder forskelligt.. Men umiddelbart skal du nok ikke regne med at man kan se det før uge 20 måske.. Nogle normal vægtige kan man heller ikke se det på før nf scanningen fx.. Men hvor man ved andre kan se det meget tidligt.. Det kommer jo an på hvor meget livmoderen vokser og hvor stor moderkagen er..

Men nu gør det ikke noget længere hvis folk spørger om du er gravid..

Jeg var ærlig talt lidt bange for at skrive dette svar, da jeg er bange for at træde forkert.. For det er ikke meningen..

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

ano14316 skriver:

Hej

Hilsen Ronja 

Hejsa:0)

Altså jeg har bmi på 35 og på mig har det kunnet ses rimelig tidligt:0)

På det første billede er jeg 2. gangs gravid og er 12+2

På det næste billede er denne graviditet altså 3. gang og her er jeg 11+0:0)

Christina

Anmeld

6. marts 2011

Tropez

Hej

Hilsen Ronja 

Hejsa jeg er selv en stor pige 170. cm og 97 kg i start vægt, jeg har lagt mavebilleder ind, som du kan gå ind og finde, ved mig kunne man begynde at se det meget tidligt, da vi i min familie har ry for store maver, men nu da jeg er 19 uger henne kan jeg bestemt ikke skjule det mere 

Første billed er 4+3

andet billed 7+3

sidste billed 17+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2011

ano14316

lauras*mor* skriver:

først et stort tillykke med graviditeten.. 

Kan godt forstå du tænker over sådanne ting.. Det er jo bare super dejligt når man kan se det..

Min storebrors x-kone er også omkring din højde og vil skyde på at hun også vejede omkring 90-100 kg.. Hun har født 5 børn, og det var faktisk kun den sidste gang man kunne se noget, og der var hun meget langt hende.. Mener hun var omkring uge 33..

Men det er bare smadder forskelligt.. Men umiddelbart skal du nok ikke regne med at man kan se det før uge 20 måske.. Nogle normal vægtige kan man heller ikke se det på før nf scanningen fx.. Men hvor man ved andre kan se det meget tidligt.. Det kommer jo an på hvor meget livmoderen vokser og hvor stor moderkagen er..

Men nu gør det ikke noget længere hvis folk spørger om du er gravid..

Jeg var ærlig talt lidt bange for at skrive dette svar, da jeg er bange for at træde forkert.. For det er ikke meningen..

ej det skal du ikke være..
Jeg er bare nysgerrig.. da jeg virkelig ingen anelse om det havde.. men nu har jeg da lidt at gå efter.. de sidste par dage har jeg kunne "mærke" at der er gang i et elller andet, for har det som om jeg har lavet 100 mavebøjninger.. 

HAHAHA det er jo rigtig nok.. jeg kan bare snyde.. hvis jeg tager graviditets bukser på, vil ingen være i tvivl om at jeg da helt sikker snart skal nedkomme 

men gud hvor jeg glæder mig til at bærer den mave jeg har hadet så længe, med stolthed, og i stedet for at skjule den, så vise den frem.. så hele verden kan se hvor fantastisk min mave er.. fordi der inde trygt og godt ligger min lille bebs... nåhh ja og godt polstret er det jo  

Anmeld

6. marts 2011

Findusinde

Hejsa.. Da jeg blev gravid havde jeg et lidt højere BMI end dig.. Jeg var omkring uge 15-17 stykker da man kunne se der var noget derinde.. Har sendt 2 billeder med..

Den grønne trøje er jeg uge 27 og det andet er jeg i uge 36..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

ano14316 skriver:

ej det skal du ikke være..
Jeg er bare nysgerrig.. da jeg virkelig ingen anelse om det havde.. men nu har jeg da lidt at gå efter.. de sidste par dage har jeg kunne "mærke" at der er gang i et elller andet, for har det som om jeg har lavet 100 mavebøjninger.. 

HAHAHA det er jo rigtig nok.. jeg kan bare snyde.. hvis jeg tager graviditets bukser på, vil ingen være i tvivl om at jeg da helt sikker snart skal nedkomme 

men gud hvor jeg glæder mig til at bærer den mave jeg har hadet så længe, med stolthed, og i stedet for at skjule den, så vise den frem.. så hele verden kan se hvor fantastisk min mave er.. fordi der inde trygt og godt ligger min lille bebs... nåhh ja og godt polstret er det jo  

Der er jo også kæmpe forskelpå hvordan man klæder sig og to mennesker med et bmi på 33 ser jo ikke ens ud og bærer ikke ens:0)

Her er lige et billede mere:0)

Her er jeg 25+4 med 3. barn;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.