Hjææælp :-( hårdt brug for gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Kløver

Enayia skriver:

No problem! Ja synes jeg også, du er ikke alene om den tanke og bekymring!

det er rart at vide man ikke er ene om de problemer, og ikke er den eneste der har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Enayia

Maja84 skriver:

det er rart at vide man ikke er ene om de problemer, og ikke er den eneste der har prøvet det

Du er ikke alene, hvis du har brug for at snakke om det dybere kan du bare sende mig en privat besked! Anytime!

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

uha ja ville dælme være rart hvis jeg bare kunne få lidt søvn om natten, man bliver jo helt kvæstet når man knap nok når at få sovet mellem hvert måltid ZZZZZZ

Har du forresten prøvet molikon dråber (staves) fik råd om at prøve dem mod luft i maven hvis nan ha ikke hjalp/hjalp nok, måske det kunne hjælpe for jer

JAa det kan jeg godt se , det er ikk særlig fedt . Her er der ingen problemer om natten jeg får en hel natsøvn . Dejligt . 

Jaa jeg har godt hørt om dem og vi har os overvejede dem , men lige pt synes jeg faktisk det går rigtig godt uden for meget luft i maven , jeg har købt avent sutflasker og så kun med 1 hul i sutten det har godt nok hjulpet meget her. 

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Enayia skriver:

Du er ikke alene, hvis du har brug for at snakke om det dybere kan du bare sende mig en privat besked! Anytime!

Tusind tak og gælder da også dig

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Pernille08 skriver:

JAa det kan jeg godt se , det er ikk særlig fedt . Her er der ingen problemer om natten jeg får en hel natsøvn . Dejligt . 

Jaa jeg har godt hørt om dem og vi har os overvejede dem , men lige pt synes jeg faktisk det går rigtig godt uden for meget luft i maven , jeg har købt avent sutflasker og så kun med 1 hul i sutten det har godt nok hjulpet meget her. 

Vi bruger også Avent sutteflasker og er rigtig glade for dme, har så også deres malkemaskine og dte hele kan gå i sterillisatoren så gør det jo lidt nemmere, vi har i dag købt mylicon dråberne, så nu prøver vi, og håber det hjælper lidt på maven, og har fået tid ved akupunktøren til mælkeproduktionen så håber dte vil give lidt også

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Vi bruger også Avent sutteflasker og er rigtig glade for dme, har så også deres malkemaskine og dte hele kan gå i sterillisatoren så gør det jo lidt nemmere, vi har i dag købt mylicon dråberne, så nu prøver vi, og håber det hjælper lidt på maven, og har fået tid ved akupunktøren til mælkeproduktionen så håber dte vil give lidt også

Du må endelig give mig en update på det når du ved om det virker med de dråber . Men os om du har fået gang i mælken . 

Jeg har lige prøvede her til aften og malke ud , øv øv der kom kun bunden af en flaske , det var virkelig sørgeligt at se , jeg skal til 8 ugers undersøgelse imorgen , så vil prøve at snakke med lægen om det og evt få noget til at stoppe mælken , for det der gør mig bare så ked i stedet .

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Pernille08 skriver:

Du må endelig give mig en update på det når du ved om det virker med de dråber . Men os om du har fået gang i mælken . 

Jeg har lige prøvede her til aften og malke ud , øv øv der kom kun bunden af en flaske , det var virkelig sørgeligt at se , jeg skal til 8 ugers undersøgelse imorgen , så vil prøve at snakke med lægen om det og evt få noget til at stoppe mælken , for det der gør mig bare så ked i stedet .

Øv det kan jeg dælme godt forstå, kender godt følelsen, og man har det lidt som om det hårde arbejde er spildt, håber dog akupunkturen i næste kan sætte mere skub i min mælk.

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Øv det kan jeg dælme godt forstå, kender godt følelsen, og man har det lidt som om det hårde arbejde er spildt, håber dog akupunkturen i næste kan sætte mere skub i min mælk.

Forstår jeg godt . Håber jeg virkelig os for dig . 

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Pernille08 skriver:

Forstår jeg godt . Håber jeg virkelig os for dig . 

hva med dig havde du prøvet akupunktur, eller er du nået til det punkt hvor det er mere trels end godt

Anmeld

8. marts 2011

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

hva med dig havde du prøvet akupunktur, eller er du nået til det punkt hvor det er mere trels end godt

Nej jeg har ikke prøvede det . 

Men er nåede til det punkt hvor håbet om at det nogensinde kommer til at fungere er helt forsvundet nu - Jeg vil hellere befries for det end blive ved at såre mig selv . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.