Har virkelig brug for gode råd
Vi fik vores skønne søn, ved kejsersnit, for 1 mdr siden, og han er født 5 uger for tidligt. Det tog lidt at få gang i mælken, da han lå på neonatal, men det lykkedes dog. da vi kom af med sonden og han kom hjem viste det sig dog at han fik for lidt, så vi har suppleret op med nan i sutteflaske, han har dog haft meget luft i maven/mavekneb og vi gik onsdag over på nan ha1, nu hra han så fået hård mave, og det skyldes desværre nok at jeg slet slet ikke har mælk nok til ham
Jeg lægger ham ved brystet hver gang han får mad, og supplerer derefter op, han får dog ren flaske 1 gang i døgnet og er den ved midnatstid, jeg har købt en malkemaskine/elektronisk brystpumpe, jeg bruger, har dog planer om at begynde at håndvaske den, så ejg kan bruge den oftere. Men det er næsten umuligt at opretholde gejsten nu hvor mælken slet ikke slår til, han tømmer brystet hver gang og er stadig meget sulten så vi kan ikke prøve vores ellers udemærkede plan om ren amning
Det er rigtig hårdt med både udmalkning, amning og flaske og at det tager ca 1½-2 timer hver gang når der går ca 3-4 fra start til start at han får mad
hvad gør man lige, vil SÅ gerne det amning, men noget man kan gøre, eller skal man ud i at overveje at droppe amningen og gå på ren erstatning
vil bare så gerne have det til at fungere da min mand starter på job igen om 1 uge, og skal bare have fundet en holdbar løsning inden 
Anmeld