3år m hovedepine (opdate)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Chewy

Fru Nielsen skriver:

Sussi, jeg har det så skidt.... Og ved jeg ikke får lukket et øje i nat! Fik besked på at holde rigtig godt øje med ham, da symptomerne jo var der, men han er endnu for frisk til at han vil mene det er noget alvorligt.... Også slutter han af med at sige at HVIS nu det udvikler sig, så er det rigtig vigtig jeg handler hurtig for fra at han ligger i sengen og til han sidder i himlen der kunne gå ca 1½ time hvis det var en rigtig slem menigitis, så jeg sku holde rigtig godt øje med om han blev ukontaktbar....

Så tør jo ikke ligge mig til at sove i frygt for jeg ikke opdager hvis han pludselig bliver mere syg!

Ej, sådan siger man da ikke... Det er da ikke et ansvar du kan bære. Sådan et barn skal da indlægges så det er professionelle, der holder øje med ham, det kan man da ikke forvente, at I kan...

Dejligt han reagerer, men han burde indlægges, hvis du spørger mig.

Rigtig, rigtig god bedring med ham. Jeg sender masser af helende tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Fru Nielsen

Dictes mor skriver:

Gud dog, det er da gyseligt. Har du ikke en ekstra madras, så du kan ligge inde ved ham. Jeg ville være ved at gå til i bekymring. Det er da gyseligt. Jeg håber, at I kommer igennem natten uden nogen dramatik, og at han vågner og har det godt imorgen, men du bliver vel hjemme med ham og tager en slappe af dag imorgen ligemeget hvad tro du ikke, også så du selv lige kan komme dig? Jeg kryder fingrene for at der ikke sker noget i nat, du skriver lige en update når du kan igen imorgen ikke?

Tro mig, jeg har slået sovesofaen ud inde i vores gæsteværelse også sover ham og mig derinde.... Eller han sover og jeg ligger og kigger på ham! Også har jeg bestemt jeg sætter min tlf til at ringe hver 45ende minut så jeg kan holde øje med ham, hvis nu jeg sku falde i søvn.....

Jeg går jo hjemme, så uanset hvordan han har det imorgen bliver han hjemme ved mig... Han kommer ikke afsted før jeg er hundrede procent sikker på at han er frisk igen!

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Fru Nielsen skriver:

Tro mig, jeg har slået sovesofaen ud inde i vores gæsteværelse også sover ham og mig derinde.... Eller han sover og jeg ligger og kigger på ham! Også har jeg bestemt jeg sætter min tlf til at ringe hver 45ende minut så jeg kan holde øje med ham, hvis nu jeg sku falde i søvn.....

Jeg går jo hjemme, så uanset hvordan han har det imorgen bliver han hjemme ved mig... Han kommer ikke afsted før jeg er hundrede procent sikker på at han er frisk igen!

Jeg kan så godt forstå dig, det bliver en helvedes nat, men altså hellere få søvnmangel end der skulle ske noget. Hold op mand, jeg har helt ondt i maven på dine vejne!

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Chewy skriver:

Ej, sådan siger man da ikke... Det er da ikke et ansvar du kan bære. Sådan et barn skal da indlægges så det er professionelle, der holder øje med ham, det kan man da ikke forvente, at I kan...

Dejligt han reagerer, men han burde indlægges, hvis du spørger mig.

Rigtig, rigtig god bedring med ham. Jeg sender masser af helende tanker

Han pakkede det rigtig pænt ind, men jeg ved jo hvad han mener... Jeg tror ikke der sker noget, men alligevel så sidder de ord bare i mig......

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Dictes mor skriver:

Jeg kan så godt forstå dig, det bliver en helvedes nat, men altså hellere få søvnmangel end der skulle ske noget. Hold op mand, jeg har helt ondt i maven på dine vejne!

Bliver den værste nat nogensinde.....

Andreas siger også vi kan skiftes til at være vågen med ham, men ved med mig selv at jeg ikke vil kunne sove alligevel, så det er beder han sover i nat også kan han være der for ham i morgen mens jeg så sover....

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Fru Nielsen skriver:

Bliver den værste nat nogensinde.....

Andreas siger også vi kan skiftes til at være vågen med ham, men ved med mig selv at jeg ikke vil kunne sove alligevel, så det er beder han sover i nat også kan han være der for ham i morgen mens jeg så sover....

Det synes jeg lyder fornuftigt, for hvis du er ligesom mig med sådan noget, og det lyder sådan, så vil du alligevel ikke få lukket et øje, og så er det bedre at en af jer er friske imorgen, så den anden kan få sovet.

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Sussi, jeg har det så skidt.... Og ved jeg ikke får lukket et øje i nat! Fik besked på at holde rigtig godt øje med ham, da symptomerne jo var der, men han er endnu for frisk til at han vil mene det er noget alvorligt.... Også slutter han af med at sige at HVIS nu det udvikler sig, så er det rigtig vigtig jeg handler hurtig for fra at han ligger i sengen og til han sidder i himlen der kunne gå ca 1½ time hvis det var en rigtig slem menigitis, så jeg sku holde rigtig godt øje med om han blev ukontaktbar....

Så tør jo ikke ligge mig til at sove i frygt for jeg ikke opdager hvis han pludselig bliver mere syg!

Åhh..det er så forfærdeligt at skulle gå der og ikke vide om det er det eller ej.
Kan godt forstå, hvis du ikke får sovet i nat, men prøv om du kan blunde lidt alligevel.
Og så vil jeg tænke så meget på dig og tænde et lys for din lille dreng.

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Dictes mor skriver:

Det synes jeg lyder fornuftigt, for hvis du er ligesom mig med sådan noget, og det lyder sådan, så vil du alligevel ikke få lukket et øje, og så er det bedre at en af jer er friske imorgen, så den anden kan få sovet.

Nemlig, og jeg kender mig selv så godt at jeg ved jeg ik vil få sovet.....

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Fru Nielsen skriver:

Nemlig, og jeg kender mig selv så godt at jeg ved jeg ik vil få sovet.....

Jeg vil tænke på dig i nat, og så krydser jeg alt hvad jeg kan, for at natten forløber godt.

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Dictes mor skriver:

Jeg vil tænke på dig i nat, og så krydser jeg alt hvad jeg kan, for at natten forløber godt.

Tusind tak.... Rigtig sødt af dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.