3år m hovedepine (opdate)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Fru Nielsen

Fra ingen feber til 38.5 på en time, nakkesmerter og slem hovedepine fik mig til at kontakte vagtlæge som nu er på vej.... Hun nævnte menigitis og tog det meget alvorligt..... Så fik besked på at han sku ligge ned også kom de til os!

Jeg er så nervøs, bekymret og har så ondt af min stakkels dreng.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Hansen97

Fru Nielsen skriver:

Fra ingen feber til 38.5 på en time, nakkesmerter og slem hovedepine fik mig til at kontakte vagtlæge som nu er på vej.... Hun nævnte menigitis og tog det meget alvorligt..... Så fik besked på at han sku ligge ned også kom de til os!

Uha... krydser fingre for det er forholdsvis harmløst.. men godt de og du reagerede så hurtigt!!

Anmeld

6. marts 2011

Kongmulle

Fru Nielsen skriver:

Uha, det lyder ikke godt. Håber lægen kommer hurtigt. Husk update når du kan. God bering med ham

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Hvor er det godt, at vagtlægen reagerer og tager det alvorligt! Håber og krydser for det ikke er menigitis!!

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Lige pt ingen menigitis. Men da han har nogen af symptomerne skal vi gennem hele natten vægge ham jævnligt og tjekke ham..... Bliver han tom i blikket er det 112......

Anmeld

6. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Fru Nielsen skriver:

Lige pt ingen menigitis. Men da han har nogen af symptomerne skal vi gennem hele natten vægge ham jævnligt og tjekke ham..... Bliver han tom i blikket er det 112......

jeg tænker mere hjernerystelse...

der skal de også vækkes hver time hele natten...

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Mor til Frederic skriver:

jeg tænker mere hjernerystelse...

der skal de også vækkes hver time hele natten...

Det er ikke hjernerystelse.... Var lægen selv som nævnte menigitis pga de symptomer han har!

Og han har nu heller ikke kunne få hjernerystelse på nogen måde...

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

Fyda vense...jeg håber inderligt, at det bare er en slem virus.
Så du får lige et knus, det må du da trænge til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Fyda vense...jeg håber inderligt, at det bare er en slem virus.
Så du får lige et knus, det må du da trænge til.

Kærligst
Sussie

Sussi, jeg har det så skidt.... Og ved jeg ikke får lukket et øje i nat! Fik besked på at holde rigtig godt øje med ham, da symptomerne jo var der, men han er endnu for frisk til at han vil mene det er noget alvorligt.... Også slutter han af med at sige at HVIS nu det udvikler sig, så er det rigtig vigtig jeg handler hurtig for fra at han ligger i sengen og til han sidder i himlen der kunne gå ca 1½ time hvis det var en rigtig slem menigitis, så jeg sku holde rigtig godt øje med om han blev ukontaktbar....

Så tør jo ikke ligge mig til at sove i frygt for jeg ikke opdager hvis han pludselig bliver mere syg!

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Gud dog, det er da gyseligt. Har du ikke en ekstra madras, så du kan ligge inde ved ham. Jeg ville være ved at gå til i bekymring. Det er da gyseligt. Jeg håber, at I kommer igennem natten uden nogen dramatik, og at han vågner og har det godt imorgen, men du bliver vel hjemme med ham og tager en slappe af dag imorgen ligemeget hvad tro du ikke, også så du selv lige kan komme dig? Jeg kryder fingrene for at der ikke sker noget i nat, du skriver lige en update når du kan igen imorgen ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.