Tror i jeg er gravid? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

>>Carina<<

Anonym skriver:

Dejligt at høre du kan ane nr 2 : )

Hvilke ud af dem kan du se 2 streger på ? 

De tre øverste hvis du vil ka du se mine tester!? Så ka du bare sende mig en privat besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Low

Har du fundet ud af noget? 

Anmeld

9. marts 2011

BinaMor

der var godt nok mange tests. jeg kan se på de øverste. ikke på billig pindende. men prøv igen om et par dage.

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ved ikke hvordan min cyklus er, så må bare tage nogle test engang imellem, her er lidt billeder, taget over de sidste 3-4 dage ca.

de er tydligere irl, men de 3 øverste er dog tydligst

Har valgt at teste igen.
Men jeg tror nu den er god nok
 for at der er mus i fælden og at en lille spire gror derinde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja har taget lidt flere, mindre tydlig, så tror ikke der er noget, har bestilt en clear blue som snart skulle komme, så må vi se

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ved ikke hvordan min cyklus er, så må bare tage nogle test engang imellem, her er lidt billeder, taget over de sidste 3-4 dage ca.

de er tydligere irl, men de 3 øverste er dog tydligst

De første billeder af dine teste, kan jeg sagtens se streg nr. 2... Jeg testede selv positivt meget tidligt 3+3, en meget svag streg ligesom din.... 

Test igen om et par dage, så er den tydeligere end nu... 

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

De første billeder af dine teste, kan jeg sagtens se streg nr. 2... Jeg testede selv positivt meget tidligt 3+3, en meget svag streg ligesom din.... 

Test igen om et par dage, så er den tydeligere end nu... 

problemet er bare at jeg HAR testet igen, den sidste positive valmed jeg har taget er 3 dage siden, har testet igen idag-3 dage senere, og stregern på de test jeg tog er IKKE blevet tydligere som de jo gerne skulle i takt med hcg stiger ?

men der kan måske godt gå flere dage endn før de bliver tydligere?

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Kan se LIDT på den allerøverste, men det er så lidt, at jeg nok ville vente lidt ekstra og teste igen før jeg følte mig sikker

Anmeld

9. marts 2011

Miss BananaHammock

Jeg kan godt ane en streg - men hvis jeg fokuserer og kigger længe nok så forsvinder den.. men jeg er også herre blind uden briller 

Har skrevet: test om et par dage.. men det er ligeså meget for at du kan få nogle fine tydelige teste du kan vise os! 

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

problemet er bare at jeg HAR testet igen, den sidste positive valmed jeg har taget er 3 dage siden, har testet igen idag-3 dage senere, og stregern på de test jeg tog er IKKE blevet tydligere som de jo gerne skulle i takt med hcg stiger ?

men der kan måske godt gå flere dage endn før de bliver tydligere?

Det kan være hcg'et gør at du ikke kan teste så tydeligt endnu... 

På valmed testen var stregen ligesom første gang du testede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.