Tror i jeg er gravid? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den der, tror du?? :s

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.834 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke hvordan min cyklus er, så må bare tage nogle test engang imellem, her er lidt billeder, taget over de sidste 3-4 dage ca.

de er tydligere irl, men de 3 øverste er dog tydligst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Noneother

Ja det tror jeg. For der er et-eller-andet, og jeg tror ikke SÅ mange test kan snyde.

Der burde ikke kunne ses noget overhovedet på en negativ test. -og så ligner de min den 1. -og der ventede jeg da en skøn dreng.

men prøv igen om et par dage.. så kan du være helt sikker.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja det tror jeg. For der er et-eller-andet, og jeg tror ikke SÅ mange test kan snyde.

Der burde ikke kunne ses noget overhovedet på en negativ test. -og så ligner de min den 1. -og der ventede jeg da en skøn dreng.

men prøv igen om et par dage.. så kan du være helt sikker.

Nej tænker os lidt at så mange ikke kan snyde, men man er jo os i tvivl når nu at de er ret utydelige, men ja igen, man burde vil ikke kunne se en disse, MED MINDRE der er hCG i kroppen på mig?  hmm.

Men synes der er mange som stemmer " NEJ helt sikkert ikke", er det pga i ikke kan se stregerne overhoved, eller fordi i ikke tror jeg er gravid nu de er så utydelige? Eller noget helt andet, hehe

Anmeld

6. marts 2011

nielsen80

Jeg har skrevet, jeg tror du skal teste igen om et par dage. Har selv haft en del af lign. test, men mens er kommet alligevel. Det skal dog siges, at mine aldrig er kommet indenfor tiden. Så mit svar afhænger lidt af, hvor længe de har ligget.

for den er der

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg har skrevet, jeg tror du skal teste igen om et par dage. Har selv haft en del af lign. test, men mens er kommet alligevel. Det skal dog siges, at mine aldrig er kommet indenfor tiden. Så mit svar afhænger lidt af, hvor længe de har ligget.

for den er der

OKI De har fået deres nr 2 streg inden for 1 min. Så det ER jo inden for tiden godt nok ?

Anmeld

6. marts 2011

nielsen80

Anonym skriver:

OKI De har fået deres nr 2 streg inden for 1 min. Så det ER jo inden for tiden godt nok ?

Så kan det meget vel være den er der - håber det for dig(hvis du altså selv ønsker det)

Anmeld

6. marts 2011

Fenja09

Har stemt at jeg synes du skal teste igen om nogle dage. Det er meget utydelige streger - synes kun jeg kan ane to ved den første og så måske lidt ved nr 2. Jo længere du er henne, jo tydeligere vil stregerne vise sig

for dig/jer

/Fenja

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Ønsker det helt bestemt  Så håber os selv hehe. Bare så øv det der med at man skal vente med at teste, man vil jo så gerne vide det snarest

Anmeld

6. marts 2011

>>Carina<<

Jeg laan godt ane en svag nr 2 streg. Den ligner den første af mine og den var altså god nok. Så jeg tror den er der

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Jeg laan godt ane en svag nr 2 streg. Den ligner den første af mine og den var altså god nok. Så jeg tror den er der

Dejligt at høre du kan ane nr 2 : )

Hvilke ud af dem kan du se 2 streger på ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.