Hvornår begyndte jeres at smile til jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Miamaja

Annikaa skriver:

Miamaja skriver:

vores smilede 6 uger gammel i sovne tit of ofte(L)

hehe lå og kiggede på Sander igår aftes mens han sov, og lige pludselig kom der et kæmpe smil, og hele hans knop hoppede lige som når jeg selv grinde..;) var dejligt at se.Men glæder mig til han er vågen næste gang han gør det

Ja, det ser saa vidunderligt ud naar de smiler i sovne:D det skal nok snart komme med at smile til mor eller far. mener vores guldklump var 2 mdr da han startede med det(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

trunte23

Annikaa skriver:

(er ordblind, så undskyld stavefejl)

hej

Ved ikke helt om jeg skulle være anonym, da jeg synes Jeg kommer til at lyder somen dårlig mor. Men va´Jeg har jo ikek prøvet at være mor før, og den sidste baby i vores familie var for 21 årsiden og jeg selv er 24, så har slet ikke oplevet børn i min familie, ud over da jeg selv var barn.

Man altså, min søn er 6 uger. Og vi har endelig fået en nogen lunde rytme, hvor han sover lange stræk om natten og kort om dagen. Det vil jo så sige at han er mere vågen om dagen hvor jeg også har andre ting at klare.

Synes jeg har læst at ens barn godt kan ligge selv på lege tæppet og kigge rundt. Men jeg føler mig som en dårlig mor når jeg ikke er hos ham når han er vågen. Burde jeg ikke bruge tiden på at hjælp ham på maven med at løfte hoved. Eller blive ved ham, så han kan kigge mig ind i øjne og få kontakt på den måde. Det gør jeg også, menhar slet ikke styr på hvor lang tid jeg bruger. Han falder tit i søvn efter nogte tid.

Er så bange for at han ikke har knyttet sig til mig, for læse om andre der er en uge ældre end ham, kan smile hele tiden til deres forældre. Og det gør han ikke. Han ligger bare og kigger rundt. Fik ham godt nok til at smile igår til mig, men har ikke kunne få ham til det siden. Er faktisk ret ked af det, for vil ha han er glad. Men han kigger bare rundt eller på os, ingen smilen hele dagen lang. Så meget har en uges forskel da ike at sige har den? Og ved da også godt at det er forskelligt fra barn til ban, men han er jo sådan set snart 2 måender, og efter den bog jeg har fået, skal han helst kunen det i løbet af første og anden mående.

Men hvor gammel var jeres da det begyndte at smile når det så jer?

- og hvor meget tid bruger i på legetæppet sammen med jeres om dagen ca?

Håber nogen har lyst til at svare.

Annika

Hejsa

min søn smilede da han var ca 17 dage gammel.

pludrede da han var ca 4 uger

og rullede fra mave til ryg både til højre og venstre da han var ca 5 uger

så det er meget meget forskelligt du kunne sætte dig ned godt og behaligt med ben´ne oppe sætte den lille på din mave og bruge dine ben til ryg støtte

sørg for øjnkontakten og snak så kommer smilet helt af sig selv

Anmeld

16. december 2008

Lullaby

Både Yazmin og Izabella var 6 uger gamle da de smilede til os. Ikke pga mavekneb eller andre ting men fordi de så os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.