blir snart onsvag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Skovurt

Jeg havde også lidt problemer med at finde noget jeg ville have til Leander - og især noget der ikke kostede en halv arm :$

Men i søndags købte vi en fin (synes jeg jo) grå vinterjakke hos H&M - lynlåsen sidder nærmest i den ene side - fortil altså, og så er der en lomme på maven med et spænde, men udover det er der intet "pynt" på den :D
Vi gav 198 kr mener jeg.

Jeg så også at name it havde en der godt kunne gå - men den var mønstret (flerfarvet), og ville helst lige finde en ensfarvet. Den hos name it kostede 250.

Håber du finder hvad du søger, så han slipper for at fryse helt til januar ;)

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Alexander&Lærke

Hej Natacsia.

Jeg harde også svært ved at finde noget til Alexander, men vi har også købt den som hende overover fortæller om, og den er super fin til ham og ikke så dyr 198. Faktisk syntes jeg den er stor i det jeg har købt en 80 til ham men har måtte bukke ærmerne op og der er også plads til en trøje i den. Men han er jo stadig bare en lille dreng
Jeg er faktisk i tvivl om den kun fås i baby str. altså til 86, hved ikke hvad Robert bruger nu men han er jo lidt større end min lille nippse dreng:P

Men tjek den ud syntes det er pæn uden at være for pæn.:D

Knus

Anmeld

8. oktober 2008

eliasogmor

tascia skriver:

er det bare mig, eller er udvalget af vintet tøjet i år bare ualmindelig kedeligt???

vi bare gerne have en pæn og enkel jakke uden bamse mærker her og der og som ikke koster en formue!!

har tjekket, ts, qxl, dba, guloggratis og samtlige netbutikker, og nul og nix har jeg fundet!!!

øv, det ender vist med en jakke på januar-udsalget :@ og så må han fryse indtil da (ironisk)

//Natascia som kun mangler den dumme jakke, alt andet er købt!

hva str skal du bruge..?

Anmeld

8. oktober 2008

fam.4xc

Vil bare sige at Caroline ser så lækker ud i sin enkle Brune Hummel jakke ;)

Anmeld

8. oktober 2008

Miamaja

tascia skriver:

er det bare mig, eller er udvalget af vintet tøjet i år bare ualmindelig kedeligt???

vi bare gerne have en pæn og enkel jakke uden bamse mærker her og der og som ikke koster en formue!!

har tjekket, ts, qxl, dba, guloggratis og samtlige netbutikker, og nul og nix har jeg fundet!!!

øv, det ender vist med en jakke på januar-udsalget :@ og så må han fryse indtil da (ironisk)

Ja det er lidt kedeligt hvis altsaa man ikke vil give 1100 kr for den nye regnbue molo vinterdragt- de dyreste ting er flottest i aar. desvaarre:S

Anmeld

8. oktober 2008

tascia

eliasogmor skriver:

tascia skriver:

hva str skal du bruge..?

str. 80

Anmeld

8. oktober 2008

tascia

fam.4xc skriver:

Vil bare sige at Caroline ser så lækker ud i sin enkle Brune Hummel jakke ;)

har godt set den og den er slet ikke dum, men altså alligevel i tvivl...

Anmeld

8. oktober 2008

tascia

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] er det bare mig, eller er udvalget af vintet tøjet i år bare ualmindelig kedeligt??? vi bare gerne have en pæn og enkel jakke uden bamse mærker her og der og som ikke koster en formue!! har tjekket, ts, qxl, dba, guloggratis og samtlige netbutikker, og nul og nix har jeg fundet!!! øv, det ender vist med en jakke på januar-udsalget :@ og så må han fryse indtil da (ironisk) //Natascia som kun mangler den dumme jakke, alt andet er købt![/citat] Ja det er lidt kedeligt hvis altsaa man ikke vil give 1100 kr for den nye regnbue molo vinterdragt- de dyreste ting er flottest i aar. desvaarre:S[/citat] ja eller mini a ture's !!!

Anmeld

8. oktober 2008

eliasogmor

tascia skriver:

eliasogmor skriver:

tascia skriver:

hva str skal du bruge..?

str. 80

nåh okay..har ellers en 86 i brun du kan få til 150 kr fra name it..

Anmeld

9. oktober 2008

tascia

eliasogmor skriver:

tascia skriver:

eliasogmor skriver:

tascia skriver:

hva str skal du bruge..?

str. 80

nåh okay..har ellers en 86 i brun du kan få til 150 kr fra name it..

det var super sødt af dig :) men tror den bliver for stor (desværre)

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.