blir snart onsvag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

tascia

er det bare mig, eller er udvalget af vintet tøjet i år bare ualmindelig kedeligt???

vi bare gerne have en pæn og enkel jakke uden bamse mærker her og der og som ikke koster en formue!!

har tjekket, ts, qxl, dba, guloggratis og samtlige netbutikker, og nul og nix har jeg fundet!!!

øv, det ender vist med en jakke på januar-udsalget :@ og så må han fryse indtil da (ironisk)

//Natascia som kun mangler den dumme jakke, alt andet er købt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

tascia

og stave kan jeg heller ikke! der skulle selvfølgelig stå åndsvag

Anmeld

8. oktober 2008

Anja

Vi har købt en ensfarvet brun dunjakke i H&M til vores drenge. Der er INGEN mærker eller andet "fikst" på. Synes den er rigtig pæn og enkel og så kun 179 kr !

Vi kiggede også mange steder, men der var bare ikke noget vi syntes var enkelt nok - så blev det i al fald hurtigt 600-700 kr for en vinterjakke som de faktisk ikke bruger så meget, når først det er tid til flyverdragt.

Anmeld

8. oktober 2008

Sebastians Mor

Synes også det er ret kedeligt...

Anmeld

8. oktober 2008

tascia

Anja skriver:

Vi har købt en ensfarvet brun dunjakke i H&M til vores drenge. Der er INGEN mærker eller andet "fikst" på. Synes den er rigtig pæn og enkel og så kun 179 kr !

Vi kiggede også mange steder, men der var bare ikke noget vi syntes var enkelt nok - så blev det i al fald hurtigt 600-700 kr for en vinterjakke som de faktisk ikke bruger så meget, når først det er tid til flyverdragt.

den må jeg tjekek! ved du om man kan se den på deres netbutik?

Anmeld

8. oktober 2008

Rasmine

Har du tjekket sportsbutikkerne?
Igår var jeg heldig at finde et helt Etirel skisæt til Rasmus til 299.-(sat ned)
(skulle kun bruge jakken, men bukserne var med)
Det er jo fint, hvis flyverdragten sku være våd eller til vask.

Den er grøn, og ikke spraglet!

Anmeld

8. oktober 2008

Anja

tascia skriver:

Anja skriver:

http://shop.hm.com/dk/?action=viewshoppingwindow&d ept=BARN_POJ_OVR_YTT

Den er på 5. side - men vises ikke i mørkebrun som vi har købt men i lyserød og grå ....

Anmeld

8. oktober 2008

Rasmine

Anja skriver:

Men kan de ikke hurtigt komme til at ligne sådan en lille Michelin mand i de jakker?
Rasmus har jo store, runde, tykke kinder på i forvejen.
:$

Anmeld

8. oktober 2008

Anja

Mebach skriver:

Anja skriver:

Men kan de ikke hurtigt komme til at ligne sådan en lille Michelin mand i de jakker?
Rasmus har jo store, runde, tykke kinder på i forvejen.
:$

Jo, måske - specielt, hvis de er lidt runde i forvejen :D Men vores drenge er ikke så runde, at jeg synes de ligner den fine "dækmand".

Jonas har allerede brugt sin nogle gange og den sidder fint. Elias har kun haft sin på en enkelt gang - og den flyder godt nok en del i barnevognsselen, men når han er nede og gå er det fint.

Anmeld

8. oktober 2008

lonemus

tascia skriver:

Anja skriver:

Har også købt jakker hos H&M + overalls.
De koster 349.- kr og er super kvalitet.

Jeg har købt dem i deres netbutik.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.