KH og penge tilbage i skat ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

eElak

Nej, du skal ikke betale dem til kommunen.. det er fordi du har betalt for meget i skat, at du jo får dem retur.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Sphynxlover

jamen det er det jo også ved kontanthjælp ? der er det jo osse fordi man har betalt for meget i skat hvis man hæver sin trækprocent

Så forstår ikke helt hvad forskellen er på kontanthjælp og revalidering hvad skat angår

Anmeld

6. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

Håber i ved det piger

hej hvis du er alene må du få/ha 10000 kr i formue, hvis du er to må du få 20000 kr til sammen, er selvfølig med det man har i forvejen.. men man skal oplyse kommunen om man for tilbage, men bliver normalt kun trukket, hvis du/i har en formue på det.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

hej hvis du er alene må du få/ha 10000 kr i formue, hvis du er to må du få 20000 kr til sammen, er selvfølig med det man har i forvejen.. men man skal oplyse kommunen om man for tilbage, men bliver normalt kun trukket, hvis du/i har en formue på det.

skal man SELV oplyse om det?? jamen det står vel i systemet, eller? Hvem siger man det til? Jobcenteret?

Anmeld

6. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

skal man SELV oplyse om det?? jamen det står vel i systemet, eller? Hvem siger man det til? Jobcenteret?

man ringer normalt til ydelses kontoret hvor man for kontanthjælp og lige oplyser dem om man for de penge, nogle kommuner er lige glade og andre ja de vil ha man gør det. så jeg havde gjort det for en sikkers skyld.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

man ringer normalt til ydelses kontoret hvor man for kontanthjælp og lige oplyser dem om man for de penge, nogle kommuner er lige glade og andre ja de vil ha man gør det. så jeg havde gjort det for en sikkers skyld.

oki taak skal du ha, rigtig godt du siger det, ellers havde jeg ikke tænkt over det

Anmeld

6. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

oki taak skal du ha, rigtig godt du siger det, ellers havde jeg ikke tænkt over det

er så lidt . bare dumt hvis du bor i en kommune som er striks ved sådan noget, at man så ik har oplyst det selv om det ik plejer at få betydning ved så "lidt tilbage betaling.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Lige præcis, må lige give dem et kald og høre hvad de siger til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.