Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber i ved det piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er måske noget du kan bruge... dejligt med penge tilbage..
http://www.sr-bistand.dk/netbrevkassen_Vis_%20svar.asp?id=1811
Eva : Tusind tak, det kunne i hvert fald bruges ! Har nemlig set jeg får 2000 tilbage i SKAT, så ville gerne vide om jeg beholder dem eller ikke, og det bliver ikke et problem kan jeg så læse mig frem til, har ikke en formue nemlig :b
Anonym skriver: Eva : Tusind tak, det kunne i hvert fald bruges ! Har nemlig set jeg får 2000 tilbage i SKAT, så ville gerne vide om jeg beholder dem eller ikke, og det bliver ikke et problem kan jeg så læse mig frem til, har ikke en formue nemlig :b
Jamen, det var så lidt...og SKØNT med penge tilbage....
JA det er nemlig rigtig rigtig SKØØØNT ! hehehe
Anonym skriver: JA det er nemlig rigtig rigtig SKØØØNT ! hehehe
Til lidt forkælelse... jeg får også penge tilbage...rigtig dejligt, selvom det ikke er en formue, men alligevel..
Nej det er os det, jeg får jo så 2000, men det havde jeg jo ikke regnet med ! Så stor overraskelse hehe, det er da bare for lækkert, dem kan vi da helt sikkert godt bruge : )
Nogle der ved om det samme gælder for revalidering ?
Jeg ville nemlig gerne hæve min trækprocent en del men kan se at man på kontanthjælp kun kan få op til 10.000 udbetalt uden at skulle leve af pengene.. gælder det samme for revalidering ? det er jo også en offentlig ydelse
Sophie26 skriver: Nogle der ved om det samme gælder for revalidering ? Jeg ville nemlig gerne hæve min trækprocent en del men kan se at man på kontanthjælp kun kan få op til 10.000 udbetalt uden at skulle leve af pengene.. gælder det samme for revalidering ? det er jo også en offentlig ydelse
Nej, det er kun KH. Men du kan også kun hæve din trækprocent en vis procentdel.
Okay hvor meget kan man hæve den ? og hvorfor gælder det ikke for revalidering ? da det jo ligeledes er en offentlig ydelse - dvs det er jo kommenens penge jeg ville få tilbage ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128