Jubii... Endelig løbevejr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

ulleby

Hvor er jeg dybt misundelig på jer alle - det var min livsstil før jeg blev invaderet af tvillinge damerne i maven Men så snart de er ude og jeg er på højkant igen - så glæder jeg mig til at besøge vejen igen

Målet er lillebælt halvmarathon næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Anne85

Ja sikke et skønt løbevejr idag... jeg er også ved at gøre klar til en lille 10,5 ´er

Jeg har nu løbet hele vinteren - også i sne og slud - men synes det er fantastisk at man nu kan løbe uden at skulle være bange for at falde

Mine motionsplaner i 2011 er at komme til at løbe et halv marathon. Lige nu løber jeg 3-4 gange i ugen - gerne to lange ture (mellem 10-12 km) og to korte i tempo (5-6 km)... meeen skulle gerne op og løbe noget længere. Og hurtigere - lige nu løber jeg meeeeget langsomt

Anmeld

6. marts 2011

CiSo

Helt sikkert!!! Jeg skal også en tur ud i dag, hvis jeg kan overtale manden til at se efter Cilas imens.. Jeg har ikke noget mål hverken med vægt eller antal km. Jeg gør det bare fordi jeg rigtig godt kan lide det, og kobler aller bedst af på den måde.

Anmeld

6. marts 2011

Kloster

HVor er det dejligt at se, at der alligevel er så mange, der løber...

Vores nr 2 søn ville med mig ud at løbe i dag. Han er 11½ år og er godt sat, så enhver motion er godt for ham. Så vi løb og gik efter hans tempo på en rute på 4½ km. Han var godt nok brugt. Jeg nød kvalitetstiden med ham, men jeg fik næsten ikke pulsen op. Det må jeg gøre i morgen

Tilgengæld fik jeg ryddet op og fejet på terrassen. Fik sat havemøblerne pænt og fik nydt at modtage d-vitaminer i naturlig overflod sammen med en kop the. Forår forår forår...

Anmeld

6. marts 2011

Alberts/

jeg ville rigtig gerne løbe igen, men men men er alene med den bette såe det ikke nemt, så det må blive til nogle gode gå ture i skoven, ville ellers godt smide 5 kilo(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.