Jubii... Endelig løbevejr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Kloster

Hvem skal ud at løbe i dag..... Miiiiig...... Andre???

Har I nogle motionsplaner for år 2011?

Jeg har ikke løbet i 4 uger nu, men nu skal jeg afsted og je er motiveret.

Har meldt mig til iForm kvindeløb, Mønsted kalkmineløb og Femina kvindeløb i år. Men regner også med at taget nogle lokale og flotte løb i år. De 3 løb tager jeg ell kan kun tage på 5 km, men tager resten af mine løb i år på 10 km. Det er målet i år. At kan løbe 10 km i et stræk. Kan løbe 8½ km i et stræk, men har aldrig taget hele 10 km. Tror godt jeg kan, men har aldrig haft muligheden for det.

Skal starte i løbeklub igennem FOA på næste mandag. Det er med løbe coach, kostvejleder, foredrag osv. Det tror jeg bliver rigtig godt.

Desuden mangler jeg stadig 7½ kg for at nå mit mål i vægt til vores store søns konfirmation d. 20. maj. Men det kommer forhåbentligt til at gå hurtigt, når løbeskoene kommer ud at blive luftet flere gange om ugen nu.

Hvad med jer... Har I planer om noget motion i år??

VH en top motiveret Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Manakauapo

Åhh jeg ville så gerne ud og løbe igen! Det irriterer mig virkelig at jeg bare ikke kan!

Men derimod skal jeg snart igang med kajakken igen. Har aftalt med en ven at vi skal krydse Storebælt i kajak her til sommer. Det bliver ret godt

Anmeld

6. marts 2011

Kloster

Valkyrien skriver:

Åhh jeg ville så gerne ud og løbe igen! Det irriterer mig virkelig at jeg bare ikke kan!

Men derimod skal jeg snart igang med kajakken igen. Har aftalt med en ven at vi skal krydse Storebælt i kajak her til sommer. Det bliver ret godt

Kajak?? Det må være hårdt... Og krydse storebælt, er det ikke en ret lang og udfordrende rute? Ved intet om kajak, men det lyder ret imponerende. Flot synes jeg.

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Kloster skriver:

Har meldt mig til iForm kvindeløb, Mønsted kalkmineløb og Femina kvindeløb i år. Men regner også med at taget nogle lokale og flotte løb i år. De 3 løb tager jeg ell kan kun tage på 5 km, men tager resten af mine løb i år på 10 km. Det er målet i år. At kan løbe 10 km i et stræk. Kan løbe 8½ km i et stræk, men har aldrig taget hele 10 km. Tror godt jeg kan, men har aldrig haft muligheden for det.

Skal starte i løbeklub igennem FOA på næste mandag. Det er med løbe coach, kostvejleder, foredrag osv. Det tror jeg bliver rigtig godt.

Desuden mangler jeg stadig 7½ kg for at nå mit mål i vægt til vores store søns konfirmation d. 20. maj. Men det kommer forhåbentligt til at gå hurtigt, når løbeskoene kommer ud at blive luftet flere gange om ugen nu.

Ja ja ja jaaaaaahhhh...skal ud og løbe i dag...stikke af fra bøger og teorier, skrivning og letteraturlister...

Jeg er ikke til de der motionsløb...jeg løber bare en tur dagligt, for at holde humør og rumpe oppe...

Jeg har to vinterkilo der skal af...og så er der vidst ikke mere der.

Godt motionsår til dig.. og jeg kan slet ikke se hvor du skal smide de 7 kilo...du er da smækker som du er..

Anmeld

6. marts 2011

Kloster

Eva. skriver:

Ja ja ja jaaaaaahhhh...skal ud og løbe i dag...stikke af fra bøger og teorier, skrivning og letteraturlister...

Jeg er ikke til de der motionsløb...jeg løber bare en tur dagligt, for at holde humør og rumpe oppe...

Jeg har to vinterkilo der skal af...og så er der vidst ikke mere der.

Godt motionsår til dig.. og jeg kan slet ikke se hvor du skal smide de 7 kilo...du er da smækker som du er..

Takkk Eva... Men de 7 kg er fordelt på hofter, bagdel og lår.

Men igen så er de 7 kg kun vejledene, for jeg måler mig også hver d. 1. i måneden og det virker

Ja mine motionsløb er motivation for mig. Det er mål for mig. Så fra sep til april/maj hvor der er minimale motionsløb, er skrækkelig hårde for mig. Håber jeg kommer bedre igennem vinteren næste gang

Anmeld

6. marts 2011

Corn

Kloster skriver:

Jeg har også ventet og ventet... Og har også tænkt at vejret var helt perfekt idag... Så hvis det holder, så smutter jeg afsted i aften, når der er ro herhjemme

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Kloster skriver:

Takkk Eva... Men de 7 kg er fordelt på hofter, bagdel og lår.

Men igen så er de 7 kg kun vejledene, for jeg måler mig også hver d. 1. i måneden og det virker

Ja mine motionsløb er motivation for mig. Det er mål for mig. Så fra sep til april/maj hvor der er minimale motionsløb, er skrækkelig hårde for mig. Håber jeg kommer bedre igennem vinteren næste gang

Det er også det vigtigste, tror jeg...at finde motiovationen...jeg finder det let i at komme væk bare en halv time om dagen...det gør mig så glad at få rørt mig.. og nu sidder jeg her og tror jeg bliver nød til at løbe om lidt.

Jeg får også fedtet på lår og hofter, eller det er i hvert fald der det kan ses tydeligst... men nok meget godt bare at se sig i spejlet...jeg vejede mig nemlig ikke mere, men kunne så pludselig se buler steder der ikke var buler før og ikke skal være...

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Jeeeeeeeeeeeeeg skal!

Jeg skal igang med et program hvor målsætningen først er 5 km - udelukkende fordi jeg skal igang igen, jeg har ikke lavet en dyt siden midten af december! 

Og så skal jeg op på de 10 km, og målet er 15 km i træk

Anmeld

6. marts 2011

Manakauapo

Kloster skriver:

Kajak?? Det må være hårdt... Og krydse storebælt, er det ikke en ret lang og udfordrende rute? Ved intet om kajak, men det lyder ret imponerende. Flot synes jeg.

Næh, egentlig ikke syntes jeg. Nu må jeg jo ikke løbe pga. min knæ, og kan heller ikke gøre det. Kajak bruger du jo mere din ryg og dine arme, og det er klart det bedste for mig.

Altså jo. Storebælt er en lang og udfordrende rute, men den er også vildt sjov.

Anmeld

6. marts 2011

*Toffee*

Jeeeeeeg skal

Mit mål er at kunne løbe 3 km. på 15 minutter.

Det bliver feeeeeeedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.