bekymret mor i 18+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

ja gør det. og kom gerne med update. jeg for at du har bekymret dig unødigt.. hvilket du da sikkert har men man har lov til at være bekymret

skal jeg nok..

men det er meget træls at have det sådan.  skal først til scanning igen om 14 dage så synes det er lidt længe at gå sådan her. men selvfølgelige har lille tøsen det godt der inde hun er bare ikke så aktiv som hun plejer. men  takker for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Nettemor

hej

hvordan gik det? blev du tjekket?

Anmeld

8. marts 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

hej

hvordan gik det? blev du tjekket?

hey.  ja undskyld jeg ikke fik svaret tilbage. men om aften var hun aktiv igen.men måvære fordimin moderkage ligger foran for kan mærke hun rumstere derinde. men hun havde bare lige to dage hvor hun fik slappet. mærker hende flere gange om dagen nu.. dejligt.

Anmeld

8. marts 2011

nathja

det kan meget vel være fordi din moderkage ligger foran men baby kan jo også have vendt sig så baby sparker "ind" i maven, altså mod ryggen det kan næmlig ikke så godt mærkes..

havde selv moderkagen foran begge gange og første gang blev jeg også nervøs og var på fg og få kørt en kurve der var helt fin..

så bare slap af der er formentlig ikke noget i vejen og er du helt fra den så prøv at ringe til fg og spørg, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

8. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mizz-lillemor06 skriver:

hey tøser.

har de sidste par dage ikke rigtig kunne mærke liv imaven på sammemåde som for et par dage siden. ringede derfor til fødegangen for at høre. hun sagde at det er helt normalt at man ikke kan mærke liv hver dag før fra uge 23 ca.

hvordan kan det være??og ander der ved noget om det??

hilsen en bekymret mor 18+6

Jeg var inde på fødegangen idag for at få lyttet på maven.

Jeg er i 25. uge. Hun sagde til mig at man først skulle mærke hver dag fra uge 26 - 27 stykker. Men at man endelig skal ringe hvis man alligevel bliver bekymret.

Anmeld

8. marts 2011

Nettemor

mizz-lillemor06 skriver:

hey.  ja undskyld jeg ikke fik svaret tilbage. men om aften var hun aktiv igen.men måvære fordimin moderkage ligger foran for kan mærke hun rumstere derinde. men hun havde bare lige to dage hvor hun fik slappet. mærker hende flere gange om dagen nu.. dejligt.

det er jeg glad for at høre!

Anmeld

9. marts 2011

mizz-lillemor06

sommerbarn<3 skriver:

Jeg var inde på fødegangen idag for at få lyttet på maven.

Jeg er i 25. uge. Hun sagde til mig at man først skulle mærke hver dag fra uge 26 - 27 stykker. Men at man endelig skal ringe hvis man alligevel bliver bekymret.

ja nu er jeg anden gangs fødene så din jordmor jeg snakkede med sagde 23. men har mærke hende hver dag og har kunne det de sidste 14 dage  bortset fra lige de to dage.

Anmeld

9. marts 2011

mizz-lillemor06

nathja skriver:

det kan meget vel være fordi din moderkage ligger foran men baby kan jo også have vendt sig så baby sparker "ind" i maven, altså mod ryggen det kan næmlig ikke så godt mærkes..

havde selv moderkagen foran begge gange og første gang blev jeg også nervøs og var på fg og få kørt en kurve der var helt fin..

så bare slap af der er formentlig ikke noget i vejen og er du helt fra den så prøv at ringe til fg og spørg, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

ja har jeg så tænkt over at det jo er derfor. men kan mærke hende hver dag bare ikke så voldsomt.såhun ligger godt der inde bag ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.