bekymret mor i 18+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

mizz-lillemor06

hey tøser.

har de sidste par dage ikke rigtig kunne mærke liv imaven på sammemåde som for et par dage siden. ringede derfor til fødegangen for at høre. hun sagde at det er helt normalt at man ikke kan mærke liv hver dag før fra uge 23 ca.

hvordan kan det være??og ander der ved noget om det??

hilsen en bekymret mor 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Nettemor

det siger hun fordi bebs stadig er så lille at h*n kan bevæge sig rimelig meget men bare ligge sådan at du ikke kan mærke det. som jeg har forstået det. når du kommer til uge 23 er bebs ved at ha en størrelse hvor h*n ikke bare kan 'gemme' sig så du ikke mærker det.

håber du kunne bruge svaret.  

Anmeld

6. marts 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

det siger hun fordi bebs stadig er så lille at h*n kan bevæge sig rimelig meget men bare ligge sådan at du ikke kan mærke det. som jeg har forstået det. når du kommer til uge 23 er bebs ved at ha en størrelse hvor h*n ikke bare kan 'gemme' sig så du ikke mærker det.

håber du kunne bruge svaret.  

ja var sådan noget hun sagde. men har jo bare i mange uger nu kunne mærke hendes små puf og bevægelser og så nu mærker jeg ikke rigtig noget. bare lidt bekymret.. min mand siger også er der selvfølgelig ikke er noget galt. men hjernen kører på fuld tryk omkring om den bette her det godt..

Anmeld

6. marts 2011

Nettemor

mizz-lillemor06 skriver:

ja var sådan noget hun sagde. men har jo bare i mange uger nu kunne mærke hendes små puf og bevægelser og så nu mærker jeg ikke rigtig noget. bare lidt bekymret.. min mand siger også er der selvfølgelig ikke er noget galt. men hjernen kører på fuld tryk omkring om den bette her det godt..

men hvis du er meget bekymret må du kunne bede om at komme ind og høre hjertelyden.. det er jo ikke pisse fedt (undskyld ordvalget) ay gå og være mega nervøs!

jeg gik tit og holdt min nervøsitet inde og det har jeg fortrudt.. sig at du har brug for at blive beroliget for du ikke kan finde roen.. det må de respektere. eller du kan evt ringe til din jordemoder imorgen (eller lægen) og få det til at lytte. hvis du da kan vente til imorgen

Anmeld

6. marts 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

men hvis du er meget bekymret må du kunne bede om at komme ind og høre hjertelyden.. det er jo ikke pisse fedt (undskyld ordvalget) ay gå og være mega nervøs!

jeg gik tit og holdt min nervøsitet inde og det har jeg fortrudt.. sig at du har brug for at blive beroliget for du ikke kan finde roen.. det må de respektere. eller du kan evt ringe til din jordemoder imorgen (eller lægen) og få det til at lytte. hvis du da kan vente til imorgen

nej nemlig ikkke pisse fedt. tænker jo over det hele tiden og kan ikke rigtig slappe af. lider i forvejen af panik angst og det her hjælper ikke lige frem på det..

men har ens alm læge sådan en til at kunne høre det??

Anmeld

6. marts 2011

mizz-lillemor06

men var ved jordmor i onsdag og der hørte jeg hjertelyd. men hun spurgte også om min moderkage lå foran. kan det være derfor man ikke mærker så meget til hende..?

Anmeld

6. marts 2011

Nettemor

ja det mener jeg de har.. men hvis du har problemer med panik angst og virkelig ikke kan finde ro ved det så ring til FG og bed om at de skal lytte.. du kan jo max få nej. fortæl dem hvordan du har det med det og at det går dig virkelig på og at du ikke kan finde roen!

Anmeld

6. marts 2011

Nettemor

mizz-lillemor06 skriver:

men var ved jordmor i onsdag og der hørte jeg hjertelyd. men hun spurgte også om min moderkage lå foran. kan det være derfor man ikke mærker så meget til hende..?

ja det kan det godt. har fået afvide at ligger moderkagen foran så mærker man dem lidt senere end andre.. men kan ikke forstå du så har mærket det de sidste par uger

Anmeld

6. marts 2011

mizz-lillemor06

nettemor skriver:

ja det kan det godt. har fået afvide at ligger moderkagen foran så mærker man dem lidt senere end andre.. men kan ikke forstå du så har mærket det de sidste par uger

nej der er jo også det. men må ringe til lægen i morgen og høre..

Anmeld

6. marts 2011

Nettemor

mizz-lillemor06 skriver:

nej der er jo også det. men må ringe til lægen i morgen og høre..

ja gør det. og kom gerne med update. jeg for at du har bekymret dig unødigt.. hvilket du da sikkert har men man har lov til at være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.