vores kat er væk... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Bom

Eva. skriver:

Ja, det er også vist i den anden tråd..men havde godt luret det inden...tsk tsk...

Nå det har jeg ikke lige set. Hvad er det for en tråd.. Men det er da ærgeligt at nogen mennesker kan opføre sig såden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Aves.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Nå det har jeg ikke lige set. Hvad er det for en tråd.. Men det er da ærgeligt at nogen mennesker kan opføre sig såden..

Den der hedder "eva" der skulle hun vidst have luft...ved ikke lige for hvad...har svært ved at forstå sådanne reaktioner...men tja, man behøver jo heller ikke forstå alt..

Anmeld

6. marts 2011

Peanut

starsofheaven skriver:

Vores kat har ikke været hjemme i 3 dage nu, den er kun 5 mdr og er en hankat, den kommer lidt ud i haven og bliver altid der og så kommer den ind igen, men i torsdag så vi den ikke igen, vi har ledt over alt i området, kaldt på den, men der er ingen Findus... nogle der ved med hankatte hvor længe de er på "tur"? vi savner ham!

De kan godt være væk noget tid af gangen, men normalt anbefales det, at katte tidligst kommer ud når de er mindst 6 mdr gamle, og det er fordi at deres lugtesans til den tid er færdigudviklet, og de kan lugte sig vejen hjem igen 

Men håber da han kommer hjem. Man får de vildeste tanker når ens katte er væk længere tid.

Anmeld

6. marts 2011

Bom

Eva. skriver:

Den der hedder "eva" der skulle hun vidst have luft...ved ikke lige for hvad...har svært ved at forstå sådanne reaktioner...men tja, man behøver jo heller ikke forstå alt..

Den har jeg set, havde bare ikke set at hun var blevet "offentliggjort".. Jeg forstår hellere ikke lige hvor hun vil hen med sådan en tråd..

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Den har jeg set, havde bare ikke set at hun var blevet "offentliggjort".. Jeg forstår hellere ikke lige hvor hun vil hen med sådan en tråd..

Jeg kan godt høre hvad hun vil men hvorfor, det er mig en gåde....

Anmeld

6. marts 2011

Bom

Eva. skriver:

Jeg kan godt høre hvad hun vil men hvorfor, det er mig en gåde....

Misundelse er en grim ting....

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Misundelse er en grim ting....

I hvert fald var det da for ikke at være særlig rar over for mig...tja...

Anmeld

6. marts 2011

<3

Så så jeg tråden... Ja hold da op... Er helt paf over at man kan få sig selv til at skrive/gøre sådan noget. Det er da bare den værste omgang tøsefnidder ever!

**ryster på hovedet**

Anmeld

6. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

starsofheaven skriver:

Vores kat har ikke været hjemme i 3 dage nu, den er kun 5 mdr og er en hankat, den kommer lidt ud i haven og bliver altid der og så kommer den ind igen, men i torsdag så vi den ikke igen, vi har ledt over alt i området, kaldt på den, men der er ingen Findus... nogle der ved med hankatte hvor længe de er på "tur"? vi savner ham!

det er nu de kommer i løbetid - skal lave teritore osv...

men håber han snart vender hjemad igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.