vores kat er væk... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

starsofheaven

Vores kat har ikke været hjemme i 3 dage nu, den er kun 5 mdr og er en hankat, den kommer lidt ud i haven og bliver altid der og så kommer den ind igen, men i torsdag så vi den ikke igen, vi har ledt over alt i området, kaldt på den, men der er ingen Findus... nogle der ved med hankatte hvor længe de er på "tur"? vi savner ham!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Fru'Rugaard

Det er jeg ked af at hører
De kan sagtens være væk i en uge- men er godt nok ikke helt sikker når han ikke er ældre
Håber at han kommer hjem

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr.

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Fru'Rugaard skriver:

Det er jeg ked af at hører
De kan sagtens være væk i en uge- men er godt nok ikke helt sikker når han ikke er ældre
Håber at han kommer hjem

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr.

Men hun har vidst slettet sig...altså ikke katten, men hende der lavede den tråd...tror de sidste indlæg hun skrev var i nat..

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Hejza

Jeg har haft over 40 katte i alle mine 25 år da jeg har boet lidt ude på landet.

Det er meget normalt nu her på denne tid og især da det er en hankat. De fleste katte kommer i løbetid nu og kan sagtens være ude på (damerov) det du kan gøre er evt at stille lidt mad ud i nærheden af hvor i bor og ligge et tæppe eller noget som han kender. Så kan det trække ham hjem igen med færten om at i mangler ham :-) Håber i finder ham han ser super kær ud.

Knuz herfra

Anmeld

6. marts 2011

Fru'Rugaard

Eva. skriver:

Men hun har vidst slettet sig...altså ikke katten, men hende der lavede den tråd...tror de sidste indlæg hun skrev var i nat..

Nå okay

Anmeld

6. marts 2011

Hasselnødden

for at det er fordi den smukke lille kat er vendt hjem fra sin flirteri i nabolaget  Der er som sagt forår i luften

Anmeld

6. marts 2011

Bom

Eva. skriver:

Hmm er det mon hende Eva???

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hmm er det mon hende Eva???

Ja, det er også vist i den anden tråd..men havde godt luret det inden...tsk tsk...

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Ja, det er også vist i den anden tråd..men havde godt luret det inden...tsk tsk...

Godt man kan se hvem det er nu!

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Godt man kan se hvem det er nu!

Ja...der må være en konsekvens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.