Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura har fået et forkølelsessår i en alder af blot 16 mdr. Det synes jeg er temmelig tidligt - eller er det mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha kan ikke lige ordet forkølelsessår.
Sarah på 11 ½ måned har lige haft 3 stk!!
Det er ikke børnesår???
Hold ihvertfald øje med det.
Liva har lige været igennem en træls omgang hvor hun måtte have penicillin for det
smvelf skriver: Puha kan ikke lige ordet forkølelsessår. Sarah på 11 ½ måned har lige haft 3 stk!!
Nå, så er hun altså ikke den eneste - dejligt at høre, selvom det er jo er træls at skulle bøvle med
TbCp skriver: Det er ikke børnesår??? Hold ihvertfald øje med det. Liva har lige været igennem en træls omgang hvor hun måtte have penicillin for det
Det aner jeg ikke. Jeg må lige inspicere det, når hun vågner. Er det noget der smitter, såfremt det viser sig at være børnesår?
Baagøe skriver: Nå, så er hun altså ikke den eneste - dejligt at høre, selvom det er jo er træls at skulle bøvle med
Forkølelsessår er godt nok noget fanden har skabt. Det er ikke til at komme af med. Der gik en uge før sarah var ovre sit/sine og så måtte hun endelig komme i DP igen
Både børnesår og forkølelsessår er meget smittende, så husk god hygiejne.
Se a kom til lægen, børnesår kræver vist antibiotisk behandling og forkølelsessår kræver en anden behandling.
øv, rigitg god bedring.
Baagøe skriver: Det aner jeg ikke. Jeg må lige inspicere det, når hun vågner. Er det noget der smitter, såfremt det viser sig at være børnesår?
smvelf skriver: Forkølelsessår er godt nok noget fanden har skabt. Det er ikke til at komme af med. Der gik en uge før sarah var ovre sit/sine og så måtte hun endelig komme i DP igen
Hun må vel godt komme i DP med forkølelsessår?! Børnesår er det heldigvis ikke
louiseandersen85 skriver: Både børnesår og forkølelsessår er meget smittende, så husk god hygiejne. Se a kom til lægen, børnesår kræver vist antibiotisk behandling og forkølelsessår kræver en anden behandling. øv, rigitg god bedring.
Jeps. Læste lige lidt på netdokter og det er heldigvis ikke børnesår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128