Til X-rygere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

SpunkenJo

Jeg gjorde ikke noget for det.. Det VILLE jeg bare da jeg fandt ud af at jeg var gravid..

Ja jeg tog på men det vides ikke om det var det ene eller det andet der gjord det..

Hvis du er bekymret over din vægt, så er du nok ikke rigtig parat til at stoppe med at ryge..

Er helt enig i, at er vægtøgning din største bekymring, er du ikke helt parat til et rygestop endnu

Allen Carr kan anbefales
- Ryger dog lige pt, men fik heller aldrig læst bogen fra ende til anden, som de X-ikkerygere jeg kender har gjort det

Til TS:

Håber du får stoppet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Grynt

Jeg tog én dag af gangen og fortalte mig selv; idag har jeg ikke lyst til at ryge..måske i morgen. Morgendagen kom og igen, idag har jeg ikke lyst til at ryge osv osv det er nu 2½ år siden. Jeg har prøvet at smage nikotin tyggegummi men de smager af r*ven til så det forblev viljestyrke og en kold tyrker

Grynt

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

Jeg stoppede fordi jeg blev gravid, så ved ikk om jeg tog på. men har taget det samme på i 2. graviditet som i første, så tror ikk jeg tog på ved at stoppe med at ryge.
Det er bare med at lave nogle andre vaner en rygevanen.
Efter mad fx. Så spis et stykke frugt, en slikke pind et eller andet så du gør noget der hvor du plejer at tage en smøg.

Anmeld

6. marts 2011

eirene

Anonym skriver:

Det lyder spændende det kunne være man skulle prøve det... Hvor kan man få fat i den bog henne? Er der nogle steder på nettet?

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg fik den af en veninde som havde købt den i Netto for 60,- . Den er af og til i Netto. Men mon ikke den er i boghandler også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.