Til X-rygere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Anonym trådstarter

Da i valgte at stoppe med at ryge, hvad gjorde i for at stoppe? Tog i på i vægt? m.m

Jeg vil rigtig gerne stoppe med at ryge så kom gerne med tips og råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

eirene

Jeg læste bogen "Endelig ikke-ryger". Føler det som om jeg aldrig har røget. Har ikke taget på og har ingen trang overhovedet.

Anmeld

5. marts 2011

maria_wlt

Jeg gjorde ikke noget for det.. Det VILLE jeg bare da jeg fandt ud af at jeg var gravid..

Ja jeg tog på men det vides ikke om det var det ene eller det andet der gjord det..

Hvis du er bekymret over din vægt, så er du nok ikke rigtig parat til at stoppe med at ryge..

Anmeld

5. marts 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Jeg læste bogen "Endelig ikke-ryger". Føler det som om jeg aldrig har røget. Har ikke taget på og har ingen trang overhovedet.

Det lyder spændende det kunne være man skulle prøve det... Hvor kan man få fat i den bog henne? Er der nogle steder på nettet?

Anmeld

5. marts 2011

<3

Tja jeg fandt ud af hvornår jeg ikke havde lyst til at ryge og så dernæst hvorfor jeg ikke har lyst til at ryge.

Derfor rendte jeg rundt med en tandbørste i munden konstant de første mange måneder. Fik utrolig rene tænder og frisk ånde

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da i valgte at stoppe med at ryge, hvad gjorde i for at stoppe? Tog i på i vægt? m.m

Jeg vil rigtig gerne stoppe med at ryge så kom gerne med tips og råd..

Jeg har i flere perioder af mit liv ikke røget.
jeg hører til de, der ryger når jeg har lyst (og det har jeg pt) og har ladet være, når jeg ikke havde lyst.

Men hvergang har jeg taget på og er blevet fed som en spærreballon
Og det er ikke fordi jeg har spist slik, men jeg har ganske enkelt bare spist mere af det hele, tror jeg.
Motion har ikke hjulpet en bønne.
Men sådan er jeg nu engang indrettet.
Min læge har lige ud sagt til mig, at det er bedre jeg ryger, end at jeg er fed, og det vil jeg faktisk give ham ret i.

Men jeg ønsker idg held og lykke med projektet og håber at det lykkedes for dig 
Og jeg håber at en masse dejlige piger herinde, kan hjælpe dig godt på vej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. marts 2011

CamillaT89

eirene skriver:

Jeg tilslutter mig også Allen Carr's "Endelig ikke-ryger for kvinder". Intet afsavn, ingen vægtøgning - Kun ren og skær lykke 

En VARM anbefaling herfra også 

Anmeld

5. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Det lyder spændende det kunne være man skulle prøve det... Hvor kan man få fat i den bog henne? Er der nogle steder på nettet?

Altså jeg stoppede pga graviditeten og mod ap. røg jeg en smøg ved 19-20 tiden hver dag og på 4. dagen var der intet, jeg havde ingen problemer og har røget fast i 6½ år, med to halvhjertet stops.

Men har efterføglende købt "Endelig ikke ryger", hvis lysten til at ryge skulle komme igen. Fandt den i Fakta til 29, så prøv lige og kigge der først, ellers sægler de den i alle butikker med bøger, dog har jeg kun fundet den til kvinder (ikke stor forskel, men den er der) i bogbutikker.

Anmeld

5. marts 2011

Mutti2B

Kold tyrker og ren viljestyrke virkede for mig. Jeg havde 3 måneder før sat en dato for mit rygestop og ugen op til røg jeg så jeg var ved at brække mig af det. Så da datoen kom var det intet problem for mig at holde. De første dage var det stadig intet problem men da der var gået en uge eller to var det virkeligt svært. Trængte så meget til en smøg. Men jeg var stædig og ville ikke bukke under. Så havde de sidste uger jo været spildt. Og så kunne jeg heller ikke sige med stolthed i stemmen at det var 2 uger siden jeg havde røget sidst. Sådan tænker jeg hver gang jeg tænker på at tá en smøg ;-)Og ja, jeg tog på af det :-(. Kæmper stadig her 2 år efter med kiloene. Men er så glad for at jeg ikke ryger mere :-)

Anmeld

5. marts 2011

Silas&Mille

Jeg tog en kold tyrker da jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Har ikke taget på pga rygestop, for alt hvad jeg tog på under graviditeten er væk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.