jeg kan ikke vente med at få Lasse ud af soveværelset - vi har ikke noget værelse til ham endnu... misforstå mig ikke, jeg/vi elsker vores søn OVERALT PÅ JORDEN, Men jeg kan simpelthen ikke have ham i min seng... - jeg får ganske enkelt ikke sovet ordenligt, hvis han er i sengen. Sover knapt nok ordenligt nu, fordi han er i værelset...
Mit problemet er at jeg vågner så fu..... let, - bare han vender sig, i søvne leder efter sutten eller pludselig trækker vejret anderledes, hører jeg det. Troede faktisk jeg ville vende mig til det, men nej... Og generelt sover han meget uroligt, så kan da også have en mistanke om at vi måske forstyrre hinanden?? - Så jeg glæder mig til at få ham på hans eget værelse, hvor jeg selvfølgelig nok skal høre ham, hvis han græder eller sådan noget...
Jeg har helt bevidst ikke vænnet ham til at skulle være i vores seng og sove, men vi elsker at hygge i den om morgenen og især i weekenderne... Og jeg må da også indrømme, at jeg indimellem ville ønske han godt kunne sove ved os - særligt ved tandfrembrud (hvor han er meget pylleret) og snot og de der ekstra-forstyrrende natteting... Men han betragter vores seng som en legeplads, og det gider jeg ikke kl lort om natten....
Så på eget værelse med ham, og så sove i samme værelse som moar, i de perioder, hvor han er pyller pga sygdom osv...
Jannie
Anmeld