lonemus skriver:Eva skriver:Anne skriver:Eva skriver:
at man skiller sig af med ting og det er lidt trist.
Jeg har lige pakket Konrads juno-seng væk eller dvs jeg låner den ud til min kusine og hendes lille guldklump.(L)
Han kan sagtens være i den endnu, men hun ville gerne låne den og jeg savnede også Konrad over i sengen hos os andre. Der var dog ikke plads, så nu er den lille seng væk og den store udvidet med endnu en madras...så nu har vi tre meter seng og ligger her som fire på striber...:D grøn-rød-grøn-rød katvig sengetøj(konrad troede det ene røde sæt var til ham og han elsker det bare...(L) )
Nå, men bare lige et lille vemodigt indlæg...selvom jeg elsker at vi nu alle er samlet i en stor seng...:) andre med kæmpe familie-senge..:)
Knus..
Eva sover du sammen med alle dine unger?
Jeps...det gør jeg da eller de sover sammen med mig..(L) det har vi altid gjort. Jeg er stor fortaler for samsoving og alle de fordele der er ved det.:)
Knus..
Kan du godt få en god nattesøvn?
De gange én af børnene har sovet hos os pga sygdom, har hverken jeg eller min mand kunnet sove! De ligger meget uroligt, vender og drejer rundt, så vi ligger absolut ikke godt.
Min datter har været syg de sidste 2 dage med opkast og mavekneb (lægen sagde det var en virus i omløb), hvor hun den første nat kom ind og sov hos os midt på natten. I nat ville vi så gerne have hun sov hos os, men det ville hun absolut ikke, hun skulle sove i sin egen seng :)
Lone
Ja, da...jeg sover bedst når de er her....og så er mine børn jo ikke syge når de er her, mon ikke syge nørn sover mere uroligt?
Jeg elsker at have drengene tæt på og de nyder det også, de har en seng hver på deres værelse, men vil sove samme allesammen....de fleste aftenen putter jeg samtidig med dem og så ligger vi og snakker, synger, læser bøger osv inden vi skal sove...ren luksustid, i en ellers lidt stresset hverdag.
I dag havde jeg jo fået den ekstra seng på og troede jeg skulle putte midt imellem dem, men næ nej, jeg ligger yderst på den nye seng og så ville de sove tæt på hinanden. (L) så måske det mere er hinanden end mig der er vigtig...
Knus..
Anmeld