Tøj der lugter af skyllemiddel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Pena

K&S skriver:

Prøv at lægge det i Rodalon og derefter en tur i vaskemaskinen  

Eller endnu nemmere. Rodalon i forvask-rummet, og sæbe i alm vask rummet. Så sker det helt af sig selv. Uden at sæbe og rodalon blandes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Muffinmus

Jamen jeg plejer at vaske på 60 grader og så 2 gange på 30, så plejer det at komme væk.

Men du har helt ret, folk der bruger det aner ikke en dyt om hvor voldsom lugten er for alle andre der ikke bruger det.Den kan virkelig være kvalm den lugt, især på voksne der så oven i bruger deodorant med duft i...2 lugte der blander sig til et mix der slet ikke burde være sat sammen...og tilføj lidt røglugt så har du trøje jeg engang købte på TS, føj for satan da også.

Og nej, ikke disse folk der bruger det, men ADWR en lugt tøjet får med nogle skyllemiddellugte...og børnen lugter nogle gange som en hel parfumefabrik:-)

Bruger selv deo med duft, men vil gerne selv vælge min duft på kroppen, ikke blande flere dufte i tøj og på krop.  Og med tøj der er skyllet i det dufte snaks, ja så kan man nogle gange kæmpe LÆNGE med at få det ud af tøjet, hvilket bare burde sige en hel del om mængden af kemikalier i det.

Men prøv med lidt flere vaske, rodalon ville jeg holde igen med, krads sager der ikke skal på kroppen bagefter synes jeg.

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Vask igen. Jeg har købt en del brugt tøj, og har har jævnligt haft det problem. Jeg plejer at vaske de 2-3 gange uden at tørre det imellem, og så går resten af lugten væk ved brug. Problemet opstår også hvis dt er pakket ned med tøj, der ikke er vasket med skyllemiddel. Så lugter det hele desværre.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen jeg plejer at vaske på 60 grader og så 2 gange på 30, så plejer det at komme væk.

Men du har helt ret, folk der bruger det aner ikke en dyt om hvor voldsom lugten er for alle andre der ikke bruger det.Den kan virkelig være kvalm den lugt, især på voksne der så oven i bruger deodorant med duft i...2 lugte der blander sig til et mix der slet ikke burde være sat sammen...og tilføj lidt røglugt så har du trøje jeg engang købte på TS, føj for satan da også.

Og nej, ikke disse folk der bruger det, men ADWR en lugt tøjet får med nogle skyllemiddellugte...og børnen lugter nogle gange som en hel parfumefabrik:-)

Bruger selv deo med duft, men vil gerne selv vælge min duft på kroppen, ikke blande flere dufte i tøj og på krop.  Og med tøj der er skyllet i det dufte snaks, ja så kan man nogle gange kæmpe LÆNGE med at få det ud af tøjet, hvilket bare burde sige en hel del om mængden af kemikalier i det.

Men prøv med lidt flere vaske, rodalon ville jeg holde igen med, krads sager der ikke skal på kroppen bagefter synes jeg.

Ja det kan være nogle stærke sager. Det genere mig nu ikke jeg skal jo bare have "lugten" ud af det igen, hva angår røg ja så har jeg også prøvet at købe noget tøj der lugter af det. Men igen det kan jo komme ud af tøjet så jeg tager det ikke så negativt..

Elsker tøj der har hængt ude og som dufter af frisk luft...

Anmeld

6. marts 2011

K&S

Pena skriver:

Eller endnu nemmere. Rodalon i forvask-rummet, og sæbe i alm vask rummet. Så sker det helt af sig selv. Uden at sæbe og rodalon blandes.

jeg vidste bare ikke, om man måtte putte Rodalon i vaskemaskinen

Anmeld

6. marts 2011

smokin

Eddike skulle virke rigtig godt på det...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.