Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Købte noget tøj af en bruger her..
Lugter rimelig meget at skyllemiddel, og man så vasker det og lugten stadig er der, hvad kan man så gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vasker et par gange så skulle det gerne gå væk og hæng det op ude(;
Alberts/ skriver: vasker et par gange så skulle det gerne gå væk og hæng det op ude(;
Det vil jeg så prøve, synes det er dejligt med skyllemiddel men det må ik være en alt for stærk duft i det..
Anonym skriver: Det vil jeg så prøve, synes det er dejligt med skyllemiddel men det må ik være en alt for stærk duft i det..
kender det alt for godt(;
det må gerne have en dejlig mild duft(:
Anonym skriver: Købte noget tøj af en bruger her.. Lugter rimelig meget at skyllemiddel, og man så vasker det og lugten stadig er der, hvad kan man så gøre?
Vaske det igen
Alberts/ skriver: kender det alt for godt(; det må gerne have en dejlig mild duft(:
Nemlig, det er ikke en kritik af folk som bruger det. Men nogen gange er det bare lidt for meget. Sådan når man åbner pakken og man så får sådan en stærk duft/lugt lige i hovedet..
Prøv at lægge det i Rodalon og derefter en tur i vaskemaskinen
Anonym skriver: Nemlig, det er ikke en kritik af folk som bruger det. Men nogen gange er det bare lidt for meget. Sådan når man åbner pakken og man så får sådan en stærk duft/lugt lige i hovedet..
præsis, jeg bruger godt nok neutral nu af hensyn til lillemanden så ingen duft her anden end ren hihi
Hvis du har mulighed for det, så hæng det et par døgn i den friske luft.Elles kan du vaske det med lidt eddike i maskinen og så derefter vaske det almindeligt igen.KærligstSussie
Tak for de gode råd vil jeg prøve at gøre og se om det hjælper..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128