Er det jul nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

otlitrom

Nej, det er det ikke

Men jeg har tændt den store lysestage, som min kærlige, savnede farfar har lavet. Og den er måske liiige julet nok at have tændt i marts. Jeg blev bare så glad for, at der endelig var plads til den i vores stue igen, så jeg MÅTTE bare tænde den!

Et glimt af mit arvestykke og en kærlig tanke "opad"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

ooo

Hvor er den fin.

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Hvor er den fin.

Den er i hvert fald kæmpe! Den har stået i stuen siden i formiddags, og bjørnen har allerede 2 gange talt varmt for at den skulle væk igen... I don't know.. I aften bliver den stående, basta!

Anmeld

5. marts 2011

oo

jeg synes den er helt fantastisk!! og den bjørn der...han kan gå på kontoret hvis han ikke kan klare mosten...eller lyset...eller...

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

Hvor er den smuk! Sikke et dejligt minde at have!

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg synes den er helt fantastisk!! og den bjørn der...han kan gå på kontoret hvis han ikke kan klare mosten...eller lyset...eller...

Han sidder der allerede

Den betyder bare rigtig meget for mig, og træet er så flot, men det kan jo ikke ses på det mørke-billede i har fået her

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Hvor er den smuk! Sikke et dejligt minde at have!

Jeg er også rigtig glad for den. Og det er ikke en man ser i alle hjem, eller lige kan købe i Ikea Men uhandy stor, dét er den!

Anmeld

5. marts 2011

<3

Elsker den! Men er den specielt julet? Kan se den er som et træ men det kunne da også være "forårsagtigt"

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

Den er rigtig rigtig fin!!!!

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Har han selv lavet den? Det er da helt vildt flot, han havde vist et helt særligt talent. Jeg kan godt forstå, at den har fået en særlig plads i din stue og ikke mindst hjerte. Den er super flot, sådan en ville jeg egentlig også gerne have i min stue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.