Røglugt fra tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Meilby

Kongmulle skriver:

Du skriver hun skulle ha haft vasket tøjet inden hun sendte det og med det mener du jo at det IKKE er vasket. Og jeg forklarer dig at det kan det sagtens være. tror ikke ret mange ville sende noget der ikke var. Og fordi folk ryger kan det godt være vasket, tøjet lugter bare stadigvæk.

Min mor er selv ryger, og mit tøj har ALDRIG lugtet så slemt da jeg boede hjemme! Derudover lugter min mor og søsters tøj heller aldrig så slemt på trods af at de ryger meget..

Mener måske man burde skrive at det kommer fra rygerhjem, når det er så voldsom en lugt der sidder i tøjet, især når man tænker på hvor få hjem det er der bliver røget i nu om dage i forhold til førhen, men undskylder at jeg har skrevet det indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Fenja09

Jeg ville hænge det ud i den friske luft - og så vaske det bagefter.

Anmeld

6. marts 2011

Kongmulle

Meilby skriver:

Min mor er selv ryger, og mit tøj har ALDRIG lugtet så slemt da jeg boede hjemme! Derudover lugter min mor og søsters tøj heller aldrig så slemt på trods af at de ryger meget..

Mener måske man burde skrive at det kommer fra rygerhjem, når det er så voldsom en lugt der sidder i tøjet, især når man tænker på hvor få hjem det er der bliver røget i nu om dage i forhold til førhen, men undskylder at jeg har skrevet det indlæg..

Jeg tror ikke rygere er klar over hvor meget det lugter. tror simpelthen ikke de kan lugte det. Vi er også ikke rygere herhjemme og når vi kommer ud et sted hvor der ryges eller har været røget, så kan vi lugte det i vores hår og tøj når vi kommer hjem, men det kan dem der ryger ikke.

Anmeld

6. marts 2011

bullerbassen

Kongmulle skriver:

Jeg tror ikke rygere er klar over hvor meget det lugter. tror simpelthen ikke de kan lugte det. Vi er også ikke rygere herhjemme og når vi kommer ud et sted hvor der ryges eller har været røget, så kan vi lugte det i vores hår og tøj når vi kommer hjem, men det kan dem der ryger ikke.

Undskyld jeg blander mig - men det kommer helt klart an på hvor meget der bliver røget og hvor meget der bliver luftet ud.

Når vi en sjælden gang besøger min far , skal alt tøjet af og vaskes selv jakke fordi det stinker.

Og da min mor røg, ja der lugtede vi aldrig, selv om der blevet røget indenfor

Men nu handlede indlægget jo ikke om det ( undskyld trådstartet )

Ja det er ikke rart - har også lige modtaget en body som lugtede grimt af røg - nu er den i vaskemaskinen og håber det hjælper.

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

Meilby skriver:

Hej piger!

Jeg har købt noget brugt tøj af en bruger herinde, og sagen er den at jeg ikke lige har tænkt på at spørge om det kom fra et røgfrit hjem, og nu har jeg modtaget tøjet og det lugter simpelthen sådan af røg.. Kunne bare lugte det lige med det samme jeg åbnede pakken Er lidt forarget over at man sælger tøj der lugter så meget, men har nu forsøgt at vaske det en gang, og synes stadig lugten sidder i det Nogen der har gode råd?

Knu Pernille

Hejsa:0)

Eddike er vidunder midlet - men til sælgers forsvar så vil jeg bare sige at postbudende ryger i omdelingsbilerne.

Hver gang jeg modtager pakkepost så stinker mine ting af røg - og jeg hader det - og det har intet medsælger at gøre - for det er ligemegetom det er ting købt privat eller fra bogklubber osv:0)

Christina

Anmeld

6. marts 2011

Kongmulle

bullerbassen skriver:

Undskyld jeg blander mig - men det kommer helt klart an på hvor meget der bliver røget og hvor meget der bliver luftet ud.

Når vi en sjælden gang besøger min far , skal alt tøjet af og vaskes selv jakke fordi det stinker.

Og da min mor røg, ja der lugtede vi aldrig, selv om der blevet røget indenfor

Men nu handlede indlægget jo ikke om det ( undskyld trådstartet )

Ja det er ikke rart - har også lige modtaget en body som lugtede grimt af røg - nu er den i vaskemaskinen og håber det hjælper.

Du har helt ret. tænkte selv på da det jeg havde sendt indlægget. Det kommer klart an på hvor meget folk ryger og hvor gode de er til at lufte ud. Nåede bare først at tænke over det bagefter

Anmeld

6. marts 2011

Pige2009

mum2010 skriver:

Ja det er så træls når man ikk lige får det oplyst  Men prøv at komme noget eddike ned sammen med vaskepulveret (det skummer lidt) ca. hvad der kan være i proppen fra flasken. Det plejer at kunne tage den værste lugt. Og synes du tøjet lugter af eddike bagefter så bare lige en alm vask bagefter. Har selv haft held med det.

Ja, det plejer også at virke her

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

jeg vil også sige eddike!!

Anmeld

6. marts 2011

Meilby

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.