baby's vægt i uge 31+5 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Mamalou

Ups opdagede li, at jeg har kludret i ugerne. Jeg var 30+4, da jeg blev scannet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Nej det er vildt - især som jeg bare synes tiden er fløjet afsted!

Jeg ser så meget frem til at få bette manden til verden. Selvfølgelig for at se og nyde det bette pus, men også fordi jeg begynder blive besværet af graviditeten. Jeg har ofte ret ondt i ribbene fordi der er pres på. Men er sikker på, at jeg er heldig for jeg har ingen "skavanker" haft, udover i den milde ende.

Hvad med dig?

jeg har bækkenløsning, men ellers ikke noget vildt og voldsomt udover det.. men det er også rigeligt..
syntes også at det begynder at være hårdt for kroppen.. specielt lænden..  og er syg konstant pga skod immunforsvar..

glæder mig også til at se min baby, har drømt om det øjeblik så længe.. amen altså

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

NinaSophia skriver:

jeg har bækkenløsning, men ellers ikke noget vildt og voldsomt udover det.. men det er også rigeligt..
syntes også at det begynder at være hårdt for kroppen.. specielt lænden..  og er syg konstant pga skod immunforsvar..

glæder mig også til at se min baby, har drømt om det øjeblik så længe.. amen altså

Det er vist rigelig. Jeg håber ikke det er alt for slemt!

Held og lykke med jordemor besøget - ser frem til opdateringen på din prinsesse.

God lørdag!

Anmeld

5. marts 2011

HDA2311

Da jeg var 32+5 skønnede min jordemoder bebs til 2000-2100 g.

Jeg er spændt på hvad hun tror på tirsdag, hvor jeg er 39+5, da hun sidste gang (37+5) mente 3400 g og hvis det passer er hun jo en stor en

Så kom nu ud bebse.....

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Det er vist rigelig. Jeg håber ikke det er alt for slemt!

Held og lykke med jordemor besøget - ser frem til opdateringen på din prinsesse.

God lørdag!

det går, kan se en ende på det

tak,

god lørdag til dig også.. eller.. hvad der er tilbage af den

Anmeld

5. marts 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

jeg glæder mig sådan til jordemor på fredag hvor jeg er i uge 31+5
og hun lovede mig sidste gang at hun kunne skønne vægten på vores lille pige, men jeg har ret svært ved at forestille mig at hun er blevet så stor på så kort tid siden nakkefoldsscanningen, tænk engang tiden er bare fløjet afsted...

jeg er i uge 31+5 på fredag, hvor meget vejede jeres baby omkring denne tid?

God lørdag.

Vi var til en 3D scanning i uge 32+1 og der vejde Madeleine 1929g  så efter udregningen skulle jeg være i uge 31+6 så det var jo bare perfekt

Anmeld

5. marts 2011

MSP08

Jeg blev scannet 31+5

Han vejede 1944g  En lille smule over gennemsnittet, men indenfor normalen..

39+2 vejede han 3570 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.