baby's vægt i uge 31+5 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.284 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

twiggi

jeg glæder mig sådan til jordemor på fredag hvor jeg er i uge 31+5
og hun lovede mig sidste gang at hun kunne skønne vægten på vores lille pige, men jeg har ret svært ved at forestille mig at hun er blevet så stor på så kort tid siden nakkefoldsscanningen, tænk engang tiden er bare fløjet afsted...

jeg er i uge 31+5 på fredag, hvor meget vejede jeres baby omkring denne tid?

God lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Saram

Kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet, men kan sige dig så meget at jeg var til scanning i torsdags hvor jeg var i uge 28+0 og der fik jeg at vide at lillepigen vejer 1140 g.

Det er godt nok -9 % men hun sagde at det var helt iorden fordi jeg er så lille som jeg er..

Så tror da godt du kan regne med at prinsessen er ved at blive rigtig stor og fin.

// Sara Alrø.

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

Jordemoderen skønnede min supermands vægt til at være 1600 g. sidste tirsdag, hvor jeg var 31+4. Hun sagde at han var en gennemsnitlig fyr vægtmæssigt. 

Jeg kan sagtens følge dig i, at det er svært at forestille sig, at det bette vidunder er så stor... Men vokse skal de jo

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Saram skriver:

Kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet, men kan sige dig så meget at jeg var til scanning i torsdags hvor jeg var i uge 28+0 og der fik jeg at vide at lillepigen vejer 1140 g.

Det er godt nok -9 % men hun sagde at det var helt iorden fordi jeg er så lille som jeg er..

Så tror da godt du kan regne med at prinsessen er ved at blive rigtig stor og fin.

// Sara Alrø.

waaouw
kan bare slet ikke forestille mig det... hun var så 'lille' til MD-scanningen

Anmeld

5. marts 2011

Saram

NinaSophia skriver:

waaouw
kan bare slet ikke forestille mig det... hun var så 'lille' til MD-scanningen

Heheh jaa det går altså bare pænt hurtigt lige pludseligt.

Men glæder mig til at høre update på hvor stor hun så var.

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Jordemoderen skønnede min supermands vægt til at være 1600 g. sidste tirsdag, hvor jeg var 31+4. Hun sagde at han var en gennemsnitlig fyr vægtmæssigt. 

Jeg kan sagtens følge dig i, at det er svært at forestille sig, at det bette vidunder er så stor... Men vokse skal de jo

waouw.. hvor vildt...  tror slet ikke jeg har fattet at jeg skal føde om 10 uger

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Saram skriver:

Heheh jaa det går altså bare pænt hurtigt lige pludseligt.

Men glæder mig til at høre update på hvor stor hun så var.

ja det gør det altså..
tak søde, glæder mig ogs til at blære mig med min forhåbentlig normaltvægtige baby pige inde i maven

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

NinaSophia skriver:

waouw.. hvor vildt...  tror slet ikke jeg har fattet at jeg skal føde om 10 uger

Det har jeg heller ikke, det kommer pludselig meget tæt på... Jeg er gået fra på job, fordi jeg havde to ugers ferie - og barsel 8 uger før termin den 6. maj og det er en underlig fornemmelse, selvfølgelig på den god måde

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Det har jeg heller ikke, det kommer pludselig meget tæt på... Jeg er gået fra på job, fordi jeg havde to ugers ferie - og barsel 8 uger før termin den 6. maj og det er en underlig fornemmelse, selvfølgelig på den god måde

fuldstændig,
jeg går også hjemme indtl termin d. 15. og så er der pludselig en baby  alt det man har gået og drømt om, er der pludselig.

tør næsten ikke tro på det endnu..

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

NinaSophia skriver:

fuldstændig,
jeg går også hjemme indtl termin d. 15. og så er der pludselig en baby  alt det man har gået og drømt om, er der pludselig.

tør næsten ikke tro på det endnu..

Nej det er vildt - især som jeg bare synes tiden er fløjet afsted!

Jeg ser så meget frem til at få bette manden til verden. Selvfølgelig for at se og nyde det bette pus, men også fordi jeg begynder blive besværet af graviditeten. Jeg har ofte ret ondt i ribbene fordi der er pres på. Men er sikker på, at jeg er heldig for jeg har ingen "skavanker" haft, udover i den milde ende.

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.