Efter en go´ omgang Spagahetti med kødsovs, så har vi bare hygget os med Disney Sjov og popcorn + resterne fra pigernes godteposer som Victoria´s søde gæstedagplejemor gav dem. Synes bare at det var så sødt af hende også at lave en godtepose til storesøster Isabella, så hun ikke ville føle sig snydt.
Disney Sjov er en vigtig tradition herhjemme og Isabella ved at en Disney Sjov aften er lig med hygge, lidt godt og så må hun falde i søvn på sofaen hvis hun har lyst. Så hun hyggede sig som hun plejer.
Victoria hyggede sig også. Hun farede rundt om spisebordet og råbte Hurra Hurra, kørte frem og tilbage med dukkevognen og smed rundt med Århus Onsdag Hmm... Og så har hun konstant hevet sin bodies op, så hun kan vise os allesammen sin mave. Så ja, hun hyggede indtil hun skulle puttes, men puttes det gad hun selvfølgelig ikke. Men hun faldt i søvn og har siden da sovet trygt og godt.
Efter Disney Sjov bad Isabella om at sove oppe på sit værelse, så jeg sang godnatsangen om Isabella der leger med de andre i børnehaven og hun faldt i søvn under sangen.
Jeg så X-Factor sammen med manden og nu sidder han og lytter til Drumshows (han er trommeslager) og larmer med både ben og hænder
og jeg sidder foran computeren med Baby.dk, Facebook.com og Barnaland.is åbent, som jeg plejer. En helt almindelig, men hyggelig fredagaften 
Anmeld