Hvad laver i til aften :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Bellinda89

sne190810 skriver:

Jeg har været skide god

Har fødselsdag imorgen, og har derfor inviteret hele den pykkelryggede til brunch (hvilken ÅNDSVAG idé kan jeg se nu, detlød bare virkelig chilleren da jeg fandt på det) Har bagt boller hele dagen, handlet stort ind, lavede lækker asparges m. bacon, youghurtbægre med sirup/mysli, pandekagedej som skal stå natten over, og ja bare forberedt mig så meget jeg nu kan (lidt svært når størstedelen jo skal være friskt lavet)

Da jeg inviterede tænkte jegat det var sgi da nemt lige at klaske et par boller, noget ost osv, kaffe+the på bordet ..

Det lyder skisme lækkert & sikke travlt du har haft

Men ja , man tror ikke der er sååå meget der skal laves når man nu bare lige invitere , men ups , så kommer der lige det , og det , og det man også lige vil have lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Benjamins'mor

Vi har været ovre og spise ved kærestens forældre. Kom hjem 21.30 og har siden prøvet at male en teletubbie.

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

benjamins'mor skriver:

Vi har været ovre og spise ved kærestens forældre. Kom hjem 21.30 og har siden prøvet at male en teletubbie.

Hyggelig

Maler du på lærred eller ?

Anmeld

4. marts 2011

sne190810

CelinasMoarh skriver:

Det lyder skisme lækkert & sikke travlt du har haft

Men ja , man tror ikke der er sååå meget der skal laves når man nu bare lige invitere , men ups , så kommer der lige det , og det , og det man også lige vil have lavet

Ja, har nu ikke haft så travlt igen .. Har bare gjort alting meget langsomt fordi jeg har haft Sne's selskab hele dagen alene .. Så det går jo efter frøkenes tempo, og rytme 

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

sne190810 skriver:

Ja, har nu ikke haft så travlt igen .. Har bare gjort alting meget langsomt fordi jeg har haft Sne's selskab hele dagen alene .. Så det går jo efter frøkenes tempo, og rytme 

Ja det må man jo rette sig efter

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

CelinasMoarh skriver:

Hyggelig

Maler du på lærred eller ?

Ja.

Anmeld

4. marts 2011

Silvermist

Efter en go´ omgang Spagahetti med kødsovs, så har vi bare hygget os med Disney Sjov og popcorn + resterne fra pigernes godteposer som Victoria´s søde gæstedagplejemor gav dem. Synes bare at det var så sødt af hende også at lave en godtepose til storesøster Isabella, så hun ikke ville føle sig snydt.

Disney Sjov er en vigtig tradition herhjemme og Isabella ved at en Disney Sjov aften er lig med hygge, lidt godt og så må hun falde i søvn på sofaen hvis hun har lyst. Så hun hyggede sig som hun plejer.

Victoria hyggede sig også. Hun farede rundt om spisebordet og råbte Hurra Hurra, kørte frem og tilbage med dukkevognen og smed rundt med Århus Onsdag Hmm... Og så har hun konstant hevet sin bodies op, så hun kan vise os allesammen sin mave. Så ja, hun hyggede indtil hun skulle puttes, men puttes det gad hun selvfølgelig ikke. Men hun faldt i søvn og har siden da sovet trygt og godt.

Efter Disney Sjov bad Isabella om at sove oppe på sit værelse, så jeg sang godnatsangen om Isabella der leger med de andre i børnehaven og hun faldt i søvn under sangen.

Jeg så X-Factor sammen med manden og nu sidder han og lytter til Drumshows (han er trommeslager) og larmer med både ben og hænder  og jeg sidder foran computeren med Baby.dk, Facebook.com og Barnaland.is åbent, som jeg plejer. En helt almindelig, men hyggelig fredagaften

Anmeld

4. marts 2011

mortilflere

jeg kan ik sove lol

nyder de 5 andre gær LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.