Hvad laver i til aften :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Bellinda89

Ja jeg sidder med en coca cola , en pose chips ( ups ) :p Men det er vel Fredag :p Kæresten & datteren ligger og snork bobler inde i sengen. Så jeg sidder og har kvalitets tid med mig selv. Musik i øerne , og så hygger mig her med facebook & baby.dk

Hvad laver i derude , på denne Fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

TbCp

Jeg har lige sat mig foran computeren igen, ellers har manden og jeg været igang med at bygge nyt bur til mine svin... det er dog ikke helt færdigt endnu. Jeg kan bare ikke vente til de kan komme over i det så de får en masse plads at spæne rundt på!

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

TbCp skriver:

Jeg har lige sat mig foran computeren igen, ellers har manden og jeg været igang med at bygge nyt bur til mine svin... det er dog ikke helt færdigt endnu. Jeg kan bare ikke vente til de kan komme over i det så de får en masse plads at spæne rundt på!

Det lyder da hyggelig Nej det kan jeg da godt forstå , bliver da også skønt for dem at få det færdig ,

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

CelinasMoarh skriver:

Ja jeg sidder med en coca cola , en pose chips ( ups ) :p Men det er vel Fredag :p Kæresten & datteren ligger og snork bobler inde i sengen. Så jeg sidder og har kvalitets tid med mig selv. Musik i øerne , og så hygger mig her med facebook & baby.dk

Hvad laver i derude , på denne Fredag

Jeg er alene hjemme, da manden er til mande-oker aften .
Har ligget i sofaen et par timer nu, ser film.. tøsefilm og spiser en masse haribo slik med en god cola til

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

ChelleGirl skriver:

Jeg er alene hjemme, da manden er til mande-oker aften .
Har ligget i sofaen et par timer nu, ser film.. tøsefilm og spiser en masse haribo slik med en god cola til

Hehe ja kan hører det ikke kun er mig , der forkæler sidebenene i aften

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

CelinasMoarh skriver:

Hehe ja kan hører det ikke kun er mig , der forkæler sidebenene i aften

Jamen skal de ikke forkæles engang imellem?

Anmeld

4. marts 2011

tingimor

jeg lægger og flyder i sofaen med en slik skål.. og en com.

havde håbet på jeg skulle hygge med manden og en god film men blev ikke lige i aften da chaiselong i den anden ende har overfaldet ham og tvunget ham til at sove efter en lang arb dag. 

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

ChelleGirl skriver:

Jamen skal de ikke forkæles engang imellem?

Selvfølgelig

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

CelinasMoarh skriver:

Selvfølgelig

Anmeld

4. marts 2011

CarinaSB

Jeg har smækket en film på og sidder og hygger .. Manden er lige kommet hjem efter at have kørt min papfar hjem fra randers .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.