Anonym skriver:
jeg ville lige høre om der andre de har haft børn der gik sent? mit barn er 16 mdr og går ik endnu, jeg syns det mega sent eller er det bare mig?
Lærke er 16 mdr. og går heller ikke endnu, hun rejser sig heller ikke op ad ting og vil ikke sidde på knæ.
Vi troede egentlig at hun bare var sen til gå (min søsters piger gik først da de var 17 og 18 mdr.), men pædagoen der har tilsyn hos vores DP, synes at vi skulle tage hende med til en kiropraktor for at få tjekket hende.
Nu her efter 2 gange hos kiropraktoren er der kæmpe fremskridt, hun sætter sig selv op fra liggende stilling, vil gerne støtte på knæene og kan trække sig selv op 
Kiropraktoren fandt ud af, at hun var meget "stram" i hendes ene side i bækkenet og har løsnet op for det.
Vi havde ingen idé om at der var noget galt, for hun har aldrig "brokket" sig, troede som sagt at hun bare var sen til det.
Hvis du kan genkende noget at dette så er det måske en idé at prøve en kiropraktor, om ikke andet så bare for at få vished for at alt er som det skal være 
Bortset fra det så siger vores SP at det er normalt, at børn først går når de er 18 mdr.
også selv når der ikke er noget galt.

Anmeld