går sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina var 15 mdr. da hun først begyndte, at kravle og 2 uger efter fik hun. Jeg ville ikke tænke så meget over det. Nogen børn er bare længere tid om det end andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Anonym trådstarter

han går op af ting og rundt og fra ting til ting han manlger bare bare og gi slip

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jeg ville lige høre om der andre de  har haft børn der gik sent? mit barn er 16 mdr og går ik endnu, jeg syns det mega sent eller er det bare mig?

Det kan virke sent, men nogle børn er bare længere tid om det end andre og måske lidt dovne også. Bare rolig det skal nok komme

Anmeld

5. marts 2011

4kløver

Min søster pige gik først helt da hun var  over 2år så jeg tror bare det kommer når det skal..

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg ville lige høre om der andre de  har haft børn der gik sent? mit barn er 16 mdr og går ik endnu, jeg syns det mega sent eller er det bare mig?

Min den mellemste gik først da hun var 20 mdr.
Så nogle er bare længere om det end andre.
Og vær du glad for det. For så har de hovedet mere med sig og kommer ikke så let til skade, når de endelig begynder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. marts 2011

XXSS

charlottekri skriver:

min datter var 15 mdr da hun begyndte at gå. hun var ørebarn, og dagen efter hun fik lagt dræn begyndte hun at gå  tænker at væsken i ørerne har gået lidt ud over hendes balance

Sådan var det også her med vores ørebarn, men hun var syg i næsten et halvt år on and off, og derfor gik hendes "gang" i stå..

Anmeld

6. marts 2011

XXSS

Det er så forskelligt fra børn til børn og jeg synes ikke, at det er sent.

En fra min tidligere mødregruppes barn gik da det var 11 måneder og hans krop var på ingen måder stabil nok til at gå, det så helt forkert ud. Så hellere, at de er robuste og klar til det, det skal nok komme, der er forskellige faser.

Se sundhedsplejerskens svar

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDVIKLING&id=2329

Anmeld

8. marts 2011

Brams

Anonym skriver:

Lærke er 16 mdr. og går heller ikke endnu, hun rejser sig heller ikke op ad ting og vil ikke sidde på knæ.

Vi troede egentlig at hun bare var sen til gå (min søsters piger gik først da de var 17 og 18 mdr.), men pædagoen der har tilsyn hos vores DP, synes at vi skulle tage hende med til en kiropraktor for at få tjekket hende.

Nu her efter 2 gange hos kiropraktoren er der kæmpe fremskridt, hun sætter sig selv op fra liggende stilling, vil gerne støtte på knæene og kan trække sig selv op

Kiropraktoren fandt ud af, at hun var meget "stram" i hendes ene side i bækkenet og har løsnet op for det.

Vi havde ingen idé om at der var noget galt, for hun har aldrig "brokket" sig, troede som sagt at hun bare var sen til det.

Hvis du kan genkende noget at dette så er det måske en idé at prøve en kiropraktor, om ikke andet så bare for at få vished for at alt er som det skal være

Bortset fra det så siger vores SP at det er normalt, at børn først går når de er 18 mdr.  også selv når der ikke er noget galt.

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Lærke er 16 mdr. og går heller ikke endnu, hun rejser sig heller ikke op ad ting og vil ikke sidde på knæ.

Vi troede egentlig at hun bare var sen til gå (min søsters piger gik først da de var 17 og 18 mdr.), men pædagoen der har tilsyn hos vores DP, synes at vi skulle tage hende med til en kiropraktor for at få tjekket hende.

Nu her efter 2 gange hos kiropraktoren er der kæmpe fremskridt, hun sætter sig selv op fra liggende stilling, vil gerne støtte på knæene og kan trække sig selv op

Kiropraktoren fandt ud af, at hun var meget "stram" i hendes ene side i bækkenet og har løsnet op for det.

Vi havde ingen idé om at der var noget galt, for hun har aldrig "brokket" sig, troede som sagt at hun bare var sen til det.

Hvis du kan genkende noget at dette så er det måske en idé at prøve en kiropraktor, om ikke andet så bare for at få vished for at alt er som det skal være

Bortset fra det så siger vores SP at det er normalt, at børn først går når de er 18 mdr.  også selv når der ikke er noget galt.

hej min søn rejser sig op og går hen af ting og fra ting til ting han manlger bare og gi slip og sætter sig på kænene han manlger sådan set bare og gi slip

Anmeld

8. marts 2011

Brams

Anonym skriver:

hej min søn rejser sig op og går hen af ting og fra ting til ting han manlger bare og gi slip og sætter sig på kænene han manlger sådan set bare og gi slip

Det lyder godt, så går der nok ikke længe 

Lærke går også rundt om ting og vil meget gerne gå med os i hænderne, men resten har hun ikke villet før nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.