Hvornår mærkede du liv første gang? Både 1., 2.og fleregangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

170811

Jeg er 16+2 i dag og har ikke mærket liv endnu. Førstegangs gravid..

Så jeg går spændt og venter på at lille spir gør sig bemærket derinde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

lauras*mor*

jeg mærkede liv første gang omkring 14. uge..

Det jeg fik af vide var at: nej det er nok bare tarmene du kan mærke osv..

Min mand sagde dog til mig: hvis du synes det er babyen du kan mærke så er det babyen... Og det har han jo helt ret i.. For det er jo kun dig  selv der kan mærke det..

Det jeg mærkede dengang var det samme som jeg mærkede indtil hun kunne sparke ordentligt igennem.. så uanset hvad andre siger og sagde så kunne jeg mærke hende i 14. uge..

jeg ved hvor ondt det gør at få sådan noget af vide som du har fået af vide.. Og det er skide svært ikke at blive ked af det, men hvis du nu tænker dig om så er det anden gang du er gravid.. du VED hvordan det mærkes... Stol på dig selv søde, det er babyen du kan mærke.. JEG tror på dig... Det synes jeg også du selv skulle gøre..

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

14+3, juleaftens dag

Anmeld

4. marts 2011

132319

MoarJ skriver:

Ja fortæl mig hvornår du mærkede liv første gang - Både i 1. og 2. graviditet og flere... 

Efter jeg har fortalt de nærmest familie at jeg mærker liv nu, ikke hver dag, men en gang imellem og at det er bobler som ruller og giver et blidt lille puf engang imellem... 

Desværre er jeg blevet noget så såret af familie fik beskeden: 

Du er den største løgner, du mærker ikke liv.. Er blevet svinet til... Ligesom i min første graviditet... 

Ligefrem at svine mig til, synes jeg bestemt ikke er fair.. 

Jeg er også af den overbevisning at det er umuligt at mærke liv i uge 11 men det er en endeløs diskussion.

Første graviditet mærkede jeg første gang liv i uge 26 og anden gang i uge 21.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.