Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den-lykkeligste skriver: som overskriften siger ... hvor mørke blev jeres børn? det ret så spændende hvordan farven rammer når man er blandingjeg er selv mulat.. hvid mor & sort far.
som overskriften siger ... hvor mørke blev jeres børn? det ret så spændende hvordan farven rammer når man er blandingjeg er selv mulat.. hvid mor & sort far.
Hihi desværre ikke mig ..
Men har du set de her tvillinger med både en mulat mor og en mulat far ..
Det er da for vildt
Julymama skriver: Hihi desværre ikke mig .. Men har du set de her tvillinger med både en mulat mor og en mulat far .. Det er da for vildt
jannebjerre skriver: ejjjjjj hvor vildt
ejjjjjj hvor vildt
Haha jaa, det var nok ikke lige hvad de regnede med men søde er de da
Julymama skriver: Haha jaa, det var nok ikke lige hvad de regnede med men søde er de da
min kæreste er mulat men meget lys så vores søn er også lys men med mørke krøller, dog er det blevet mere markant at han ikke er helt hvid jo ældre han er blevet
du kan se lidt billeder i mit album, den store dreng er dog helt mulat
skønneunger skriver: min kæreste er mulat men meget lys så vores søn er også lys men med mørke krøller, dog er det blevet mere markant at han ikke er helt hvid jo ældre han er blevet du kan se lidt billeder i mit album, den store dreng er dog helt mulat
ja det er der god chance for og de bliver hurtigere brune om sommeren hehe så ihvertfald nogle måneder om året
men ej det sker selvfølgelig de får lyst hår osv men det er lidt sjældent.
skønneunger skriver: ja det er der god chance for og de bliver hurtigere brune om sommeren hehe så ihvertfald nogle måneder om året men ej det sker selvfølgelig de får lyst hår osv men det er lidt sjældent.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128