Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har tænkt mig at prøve at lave sugarpaste ..
der står at man skal bruge p. æggehvider men det er ikke noget jeg ligger inde med lige pt. tror i man kan bruge æggeblommer istedet?? pinligt spørgsmål derfor ano..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det ville jeg ikke gøre.. ligesom jeg heller ikke ville erstatte hviderne i marengs med blommer ser det som lidt det samme da begge dele jo er sådan noget sukker stads..
dog skal det siges at jeg ikke har den vilde forstand på sugar paste
nettemor skriver: det ville jeg ikke gøre.. ligesom jeg heller ikke ville erstatte hviderne i marengs med blommer ser det som lidt det samme da begge dele jo er sådan noget sukker stads.. dog skal det siges at jeg ikke har den vilde forstand på sugar paste
hmm, det er også lidt det jeg tænker, også fordi blommer er gule, æggehvider hvide :
Anonym skriver: hmm, det er også lidt det jeg tænker, også fordi blommer er gule, æggehvider hvide :
lige præcis.. og ikke past hvider er nok heller ikke så godt.. det er en risiko man tager i hvert fald.. så hvis det var mig ville jeg vente til jeg havde nogle past hvider.. - eller sende manden efter dem og sige det handler om liv og død
nettemor skriver: lige præcis.. og ikke past hvider er nok heller ikke så godt.. det er en risiko man tager i hvert fald.. så hvis det var mig ville jeg vente til jeg havde nogle past hvider.. - eller sende manden efter dem og sige det handler om liv og død
hmm, tjah men så bliver jeg nødt til at vente til kl. 20.00 når han kommer hjem fra arbejde
hey..
Nej du kan ikke bruge blommer i stedet for hvider..
og heller ikke den anden vej rundt...
du kan da også bare bruge alm. hvider hvis du har æg
Der er stor forskel på æggehvide og æggeblommer. Æggeblommer kan f.eks. ikke piskes luftige ligesom æggehvider
Anonym skriver: du kan da også bare bruge alm. hvider hvis du har æg
Der er risiko for at få bakterier så som Samonella indenbords, ved at bruge alm. æg
Anonym skriver: hmm, tjah men så bliver jeg nødt til at vente til kl. 20.00 når han kommer hjem fra arbejde
så må han holde ind om et sted på vej hjem.. så kan du jo altid bytte med en kage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128