Imorgen skal jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

msax

Jeg håber du har haft en helt fantastisk tur...

Jeg glæder mig også VILDT meget til Brian og jeg skal ud og være kærester... Vi trænger også til det...

og ja, bønnen skal sku nok klare den - det er nok mere dine kære "mælkekasser" der kan blive lidt ømme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

AnneBJ

Jeg håber musicalen var HELT fantatisk, og at I har haft en rigtig dejlig kærestetur!! 

Anmeld

10. marts 2011

Ranarupta

Årh, det var bare den bedste tur EVER!

Vi var kun os og skulle ikke bekymre os om andet end at huske at kigge på mobilen ind imellem og at nå de ting, vi havde planlagt.

Bønne opførte sig fint - vågnede dog to gange om natten og begge gange var han vågen en times tid (MUARHAHA, godt det ikke var med mig). Min mor er heldigvis garvet (jeg har 3 yngre søstre) og hun lader sig ikke rive med, når et barn bliver hysterisk.

Vi fik set/hørt musical, spist mad, gået på caféer, gået en masse, var i biffen og kærestet til den helt store guldmedalje!

Da vi kørte mod mine forældre, kunne jeg næsten ikke rumme at være i min krop længere. Jeg savnede den lille Bønne noget så voldsomt, så da jeg endelig så ham, blev det til ét langt knus med masser af kys og indsnusen af hans duft
Og så blev han ellers ammet - aldrig har jeg oplevet mine bryster sådan. De var nærmest firkantede og meeeega ømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.