Imorgen skal jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Ranarupta

og Nicolai ind at se We Will Rock You. 

Forinden skal vi spise på Nørrebros Bryghus og så overnatter vi på hotel The Square Det er min fødselsdagsgave til ham.
Jeg skal nyde at være ude med min dejlige kæreste, jeg skal have drinks og måske også...  (Så blev smileyen endelig brugt!) 

Albert skal passes af mine forældre og det er første gang, at det er med overnatning. 
Vi kommer meget hos mine forældre, så det er trygt for ham.
Men er lidt nervøs for, hvordan overnatningen kommer til at gå, da han stadig får godtnat-babs (og jeg har ikke nok mælk til at malke ud)...
Men mon ikke det går?

Nicolai og jeg har VIRKELIG brug for at være kærester - det har været sindssygt hårdt for forholdet med graviditeten, der slog mig ud og så generelt dét at blive forældre.

Ihhh, vi glæder os helt vildt begge to!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Jules

Sikke en dejlig gave du giver ham Rigtig god når i har brug for kærestetid

Mon ikke lille manden klare sig ;) Det er jeg sikker på han gør... Det er noget andet når nu moren ikke er der :)

Håber i får en rigtig dejlig aften!

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

eiii hvor fantastisk, det kan jeg godt forstå du glæder dig til. Det bliver da så fedt at nyde hinanden...

Glæder mig til at høre om hvordan det går

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Nej hvor fedt! Det bliver da så godt!!!

Nyd det nu rigtig meget!

Anmeld

4. marts 2011

Skouboe

Hvor lækkert.. Jeg er SÅ misundelig. Vi skulle have været ud at spise og i biffen i aften, og så skulle svigerne være babysittere, men silja har det rigtigt skidt de her dage.. Den første tand er på vej igennem, så alt mere end 25 cm væk fra mor er et problem..

Anmeld

4. marts 2011

Skouboe

Glemte helt at skrive.. Nyd det nu i fulde drag. I har fortjent det!!!

Anmeld

5. marts 2011

Lilac

God tur til jer!! Man skal huske at pleje forholdet af og til!

Anmeld

5. marts 2011

KWL

Ranarupta skriver:

og Nicolai ind at se We Will Rock You. 

Forinden skal vi spise på Nørrebros Bryghus og så overnatter vi på hotel The Square Det er min fødselsdagsgave til ham.
Jeg skal nyde at være ude med min dejlige kæreste, jeg skal have drinks og måske også...  (Så blev smileyen endelig brugt!) 

Albert skal passes af mine forældre og det er første gang, at det er med overnatning. 
Vi kommer meget hos mine forældre, så det er trygt for ham.
Men er lidt nervøs for, hvordan overnatningen kommer til at gå, da han stadig får godtnat-babs (og jeg har ikke nok mælk til at malke ud)...
Men mon ikke det går?

Nicolai og jeg har VIRKELIG brug for at være kærester - det har været sindssygt hårdt for forholdet med graviditeten, der slog mig ud og så generelt dét at blive forældre.

Ihhh, vi glæder os helt vildt begge to!

Thomas og jeg skal ind og se den på fredag. Glæder mig som et lille barn.

ELSKER din bolle smiley

Håber i får en rigtig dejlig dag/aften/nat.

Anmeld

5. marts 2011

ooo

I må have en super tur. Det er jer vel fortjent, håber at alt bliver som du håber, både musical, middag, hotel og humperi.

Anmeld

5. marts 2011

oo

jeg er sikker på det kommer til at gå strygende med Bønnen - hvis jeg har lært een ting i mine fire måneder som forælder, så er det, at alle de ting jeg er sikker på kommer til at gå galt, de går altid strålende

jeg håber du og Nikolaj får en FANTASTISK aften - og nat *wink wink*  jeg glæder mig til at høre om det når du er tilbage (og kan sidde igen, ahahahaha )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.