18 år siden jeg blev mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

tinasmor

Stort tillykke med ham. Du må nok blive en smule sentimental hvor årene er gået og hvor stor han nu er. Helt utroligt,  lille og kær i den hositalseng til den store knægt du har dig nu. Håber han får en rigtig god dag. Jeg så i et tidligere indlæg at du skrev, at du ville ønske at du kunne give ham en større gave. Husk på, at langt de fleste børn/unge bare er glad for at have en skøn og kærlig mor. Han ved, at du har givet ham en god barndom og en god ballast på vej til voksenlivet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

wamse

AnneBJ skriver:

Stort tillykke med Kasper!!

Næste gang du skal oprette indlæg, så prøv lige at se, om ikke "billede-uploaded" er ude i højre side af skærmen... ? Det synes jeg det var hos mig tidligere på dagen, jeg glemte så bare billeder ... 

Da jeg så trykkede rediger indlæg, var uploaded neden under tekstboksen "som sædvanlig".. 

Max pinligt  Du har da helt ret, det står over i højre side i stedet for under tekst boksen

Mange tak for hjælp, og lykønskning

Anmeld

4. marts 2011

wamse

Kindfed skriver:

Ved din søde søn godt, at hans mor billedspammer med ham herinde...?

nix det ved han ikke, men det er så en af det ulemper der er, ved at være barn af mig

Anmeld

4. marts 2011

Mumto3

EJ, tillykke med din dreng!!! Tænk så lille, og nu så stor! Vild sjovt at se babybilleder og ungdomsbilleder af ham.

Anmeld

4. marts 2011

AnneBJ

wamse skriver:

Max pinligt  Du har da helt ret, det står over i højre side i stedet for under tekst boksen

Mange tak for hjælp, og lykønskning

Det er øjnene man først bliver blind på! Godt det er løst! 

Anmeld

5. marts 2011

wamse

AnneBJ skriver:

Det er øjnene man først bliver blind på! Godt det er løst! 

Ha ha og jeg sidder bare her, og har colabunde som glas i brillerne, og alligevel, kan jeg åbenbart intet se 

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

Indtil videre har han kun præsenteret mig for en masse små søde unge teenage piger

Forstår simpelthen ikke, hvor alt den tid blev af. 

Jeg synes de første 10 år er gået stærkt....kan slet ikke fatte, at det er gået så stærkt. De sidste 8 år går sikkert også alt alt for stærkt

Lige et forsinket tillykke herfra. Det er en rigtig køn dreng du har været med til at lave  

Anmeld

5. marts 2011

LR85

ihhh tillykke.

Hvor må det være en stor dag. Tønk på hvor du var for presis 18 år siden.

wow

Tillykke med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.