18 år siden jeg blev mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

MariaJ

Sød som baby, flot fyr i dag. Ham kan du godt være stolt af. Tillykke med ham.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

wamse

KaMa skriver:

SHIT, en lækker dreng...

hvordan har han det med modne kvinder??

Hahaha, traveligt skrevet.

Forresten stort tillykke med ham. Vildt som tiden går, ik.

Indtil videre har han kun præsenteret mig for en masse små søde unge teenage piger

Forstår simpelthen ikke, hvor alt den tid blev af. 

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Kæmpe stort tillykke med sønnen Hvor må det bare være vildt og sidde at se på sin 18-årige søn og tænke - hvor blev tiden af..

Anmeld

4. marts 2011

Grynt

Hej Wamse. Rigtigt stort tillykke med din søn idag. Det er bare noget af det største at fylde 18 år...tænk alt det man må nu og med det kommer jo så også ansvar.... 

Jeg håber han får en fantastisk aften med venner og veninder og naturligvis også familien

Jeg vil så fortælle dig, at min søn Daniel fylder også år idag  Han bliver dog 22  Men idag for 22 år siden kom han til verden kl 6.50, vejede 3500 g og var 53 cam lang.

Om man dog forstår hvor tiden blev af, husker tydeligt dagen før, natten og selve dagen han kom til verden  

Wamse tillykke til os begge, at vi har været så heldig, at få et par drenge (nu unge mænd) så er så fantastiske som lige netop dem

KH Grynt

Anmeld

4. marts 2011

wamse

Grynt/Tina skriver:

Hej Wamse. Rigtigt stort tillykke med din søn idag. Det er bare noget af det største at fylde 18 år...tænk alt det man må nu og med det kommer jo så også ansvar.... 

Jeg håber han får en fantastisk aften med venner og veninder og naturligvis også familien

Jeg vil så fortælle dig, at min søn Daniel fylder også år idag  Han bliver dog 22  Men idag for 22 år siden kom han til verden kl 6.50, vejede 3500 g og var 53 cam lang.

Om man dog forstår hvor tiden blev af, husker tydeligt dagen før, natten og selve dagen han kom til verden  

Wamse tillykke til os begge, at vi har været så heldig, at få et par drenge (nu unge mænd) så er så fantastiske som lige netop dem

KH Grynt

Kæmpe stort tillykke til jer også

En dejlig dato at blive mor på.

Han skal fejres her i næste weekend, og det glæder jeg mig rigtig meget til.

Anmeld

4. marts 2011

AnneBJ

wamse skriver:

I dag er det 18 år siden jeg blev mor, til en vidunderlig dejlig dreng.

Kl. 23.56 kom Kasper til verden og han vejede 2900 g. og var 50 cm lang

Billedet af ham kommer i indlægget under dette, for kan ikke smide dem på med chrome på andre måder lige nu.

Stort tillykke med Kasper!!

Næste gang du skal oprette indlæg, så prøv lige at se, om ikke "billede-uploaded" er ude i højre side af skærmen... ? Det synes jeg det var hos mig tidligere på dagen, jeg glemte så bare billeder ... 

Da jeg så trykkede rediger indlæg, var uploaded neden under tekstboksen "som sædvanlig".. 

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

KaMa skriver:

SHIT, en lækker dreng...

hvordan har han det med modne kvinder??

Hahaha, traveligt skrevet.

Forresten stort tillykke med ham. Vildt som tiden går, ik.

AAAAJJ!! Hahahaha

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Stort tillykke med ham!!!

Anmeld

4. marts 2011

2721

Stort tillykke med din søns 18 års fødselsdag
sikke en flot ung mand

Anmeld

4. marts 2011

Kindfed

Ved din søde søn godt, at hans mor billedspammer med ham herinde...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.