fastelavn, vis billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Henriette1973

Ps

Sikke nogle skønne unger i alle har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

*Sofie*

Malou, snart 2 år, har været Pippi Langstrømpe i vuggestuen i dag...Total hjemmelavet
- og så blev hun kattekonge. Mor er stoooolt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Ina33

*Sofie* skriver:

Malou, snart 2 år, har været Pippi Langstrømpe i vuggestuen i dag...Total hjemmelavet
- og så blev hun kattekonge. Mor er stoooolt!

Hvor er hun bare fin, jeg elsker hjemmelavede kostumer, og synes faktisk det er lidt synd, at der ikke er nogen nu om stunder der selv syr deres dragter.

Anmeld

4. marts 2011

*Sofie*

Loppe skriver:

Hvor er hun bare fin, jeg elsker hjemmelavede kostumer, og synes faktisk det er lidt synd, at der ikke er nogen nu om stunder der selv syr deres dragter.

Tak ska du ha
Jeg er slet slet ikk til de der købe-dragter. Alt hva jeg ka lave selv, laver jeg selv. Resten får jeg hjælp til

Anmeld

4. marts 2011

132319

*Sofie* skriver:

Tak ska du ha
Jeg er slet slet ikk til de der købe-dragter. Alt hva jeg ka lave selv, laver jeg selv. Resten får jeg hjælp til

Jeg synes også at købe kostumer er noget så grimme og upersonlige MEN da jeg var barn var jeg SÅ misundelig på de børn der måtte få købekostumer. Min mor gjorde meget ud af min udklædning (fx. da jeg var Pippi som 4årig, farvede hun mit hår med henna og satte det op med piperensere) men jeg var simpelthen så ked af at jeg ikke måtte få en rigtig prinsessekjole fra BR 

Derfor har jeg altid svorget at mine unger skulle have købekostumer og selv vælge hvad de ville være  -Uanset hvor grimt moderen synes det er 

I øvrigt kan jeg heller ikke sy, så det giver sig selv 

Åh, Gud billeder!! Jeg glemmer ALTID at tage billeder af den slags, må se om jeg kan huske det på søndag 

Anmeld

4. marts 2011

132319

charlottemor3 skriver:

min datter skal først på mandag og hun skal være spiderman der var bare intet at gøre hun snakket ikke om andet så måtte jeg finde en dragt til hende og hun var bare så glad

dejligt...

Sejt med en pige der vil være Spiderman  Sådan håber jeg også at Kamille bliver, jeg orker ikke det der prinsesseræs 

Postman Per var på besøg i vores lokale center i dag og der så jeg en pige der var SpiderGirl. Hende mor havde syet et blåt strutskørt sammen med overdelen af en Spidermandragt -Jeg synes det var en genial idé 

Anmeld

4. marts 2011

Mor-til-asta-09

Hvor er de søde allesammen..

Asta skal først til fastelavn på onsdag... bliver spændende og se hvordan hun reagere

Anmeld

4. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Her er min Pippidreng

Og to gange kattekonge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

132319

Anjamichell skriver:

Her er min Pippidreng

Og to gange kattekonge

SÅ genialt 

Hjalte ville gerne have været Hallo Kitty men jeg kunne ikke finde et kostume 

Anmeld

4. marts 2011

anjamichell@gmail.com

MHK skriver:

SÅ genialt 

Hjalte ville gerne have været Hallo Kitty men jeg kunne ikke finde et kostume 

Hahaha hvor sødt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.