Se lige hvad jeg har fået! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Bare mig..

Buito skriver:

Nemlig 

Vi har to gravhunde (eller kæresten havde dem, da jeg lærte ham at kende). De er vildt søde, men jeg er altså ikke til gravhunde 

Dog er vi blevet enige om at når hundene ikke lever mere (de er 7 og 6 år) så skal vi have kat istedet for. Men  hundene har jo mange gode år tilbage endnu, heldigvis selvom det er gravhunde 

De kan ikke gøre for at deres ben er for korte og ryggen er for lang vel? LOL... Min søster plejer at sige man kan "knække" dem på midten så kan de se omkring hjørner 

Gravhunde er nu også søde, men nok heller ikke en race jeg ville have.. Mig og min eks havde en mops sammen, som nu bor ved ham, og det er simpelthen en dejlig race. Men sådan er vi jo, heldigvis forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Bare mig..

IsabellaCiinea skriver:

Det kommer nok med tiden =)

Vores den store er ikk så glad for andre mennesker, men vi har så heller ikk så tit folk på besøg...har 

Vores den bette snuser til gengæld i alt!

Vi har opflasket hende fra hun var 2 uger. Så hun er bare den største kælemis

Hende her er vidst også blevet opflasket, fordi moderen ikke ville hende og hendes søskende.. - De blive bare helt specielle når de er opflasket af mennesker..

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

Nicolinesmor170510 skriver:

Hende her er vidst også blevet opflasket, fordi moderen ikke ville hende og hendes søskende.. - De blive bare helt specielle når de er opflasket af mennesker..

Åhh man kan være heldige at de bliver kælmis x 10, eller man kan være super uheldig at katten ikk bliver til at ha med at gøre, når den er opflasket

Anmeld

4. marts 2011

Peanut

Her er vores 4 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Bare mig..

Peanut skriver:

Her er vores 4 

Hvor er de også bare flotte!! Og nr. 2 er heelt speciel i farverne..

Anmeld

4. marts 2011

Bare mig..

IsabellaCiinea skriver:

Åhh man kan være heldige at de bliver kælmis x 10, eller man kan være super uheldig at katten ikk bliver til at ha med at gøre, når den er opflasket

det har du ret i, men jeg har været i besiddelse af to af den slags, og heldigvis, blev det til to meget kælne og skønne katte

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Her er vores India! På nederste billede er hun killing. Nu er hun 1 år og 8 mdr. Hun er en lille kat på 4 kg, og en rigtig bandit!

Anmeld

4. marts 2011

Janni.

Nicolinesmor170510 skriver:

Gravhunde er nu også søde, men nok heller ikke en race jeg ville have.. Mig og min eks havde en mops sammen, som nu bor ved ham, og det er simpelthen en dejlig race. Men sådan er vi jo, heldigvis forskellige

Nemlig, verdenen vil godt være trist hvis vi alle var ens 

Anmeld

4. marts 2011

twinny

hvor er hun bare skøn...

mine to skønheder....

Anmeld

4. marts 2011

Silas&Mille

Hvor er hun bare fin.

Her har vi tre hanner.

Sort: Tykke
Rød: Bettemand
Grå: Franson

Desværre skal vi af med to af dem, da vi kun må have en der hvor vi flytter hen. Vi beholder Franson da han er den der er nemmest at gøre til indekat. Han kan nemlig godt nøjes med en tur på altanen i ny og næ. De to andre har vi haft fra de var helt små, men de er så meget udenfor og panikker næsten noglegange hvis de ikke må komme ud  så dem har vi besluttet os til at finde et andet hjem til hvis det er muligt. Tykke er desværre ret sky overfor andre mennesker end os. 

Men nøj det bliver hårdt at sige farvel til de to åndsboller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.