Se lige hvad jeg har fået! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Bare mig..

Buito skriver:

Åh hvor er hun da dejlig 

Min gamle kat blev boende hos min x kæreste fordi hun er for gammel til at flytte rundt med. Men jeg ved hun er i de bedste hænder.

Et lille billede af hende, suk savner hende egentlig nu hvor jeg skriver om hende 

Den er godt nok også sød.. Katte er bare dejlige.. Man skal ikke gå med dem, og de er egentlig bare "sig selv".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

BellaCiinea

Nicolinesmor170510 skriver:

Dine er godt nok også flotte.. Især den blå, den er rigtig flot. Jeg ville også enten have en "helt" hvid eller også en blå

Tark

Åhh han er også bare vores bassemand

Han finder sig i alt, det fede dyr (5,2kg )

Anmeld

4. marts 2011

Bare mig..

Ungmor!<3 skriver:

øsmine 3 dejliger tøser

Årh, dejlig langhåret. det ville jeg også gerne, men det der med at børste dem så meget, dét gad jeg ikke.. Er der noget maine coon i dem?

Anmeld

4. marts 2011

Bare mig..

IsabellaCiinea skriver:

Tark

Åhh han er også bare vores bassemand

Han finder sig i alt, det fede dyr (5,2kg )

Det gør hende her også, indtil videre. Dog er hun ikke glad for min datter endnu, men hun kommer også fra et sted på meget få kvadratmeter, og en der boede alene, så der sker meget herhjemme i forhold til hvad hun kommer fra. Og så er hun meget forsigtig..

Anmeld

4. marts 2011

Bshizzle

Hvor er det bare nogle nuttede katte i har !!

...Jeg er SÅÅÅ misundelig!.. Vil så gerne ha en Kat igen, men eftersom kæresten ikke er så glad for kat ( og skræmte min væk dengang jeg mødte ham.. hihi..).. Så tror jeg aldrig vi får kat.

Selvom jeg tror en Kat ikke vil lave lige så meget ballade som den hund vi har nu.

Anmeld

4. marts 2011

Janni.

Den er godt nok også sød.. Katte er bare dejlige.. Man skal ikke gå med dem, og de er egentlig bare "sig selv".

Nemlig 

Vi har to gravhunde (eller kæresten havde dem, da jeg lærte ham at kende). De er vildt søde, men jeg er altså ikke til gravhunde 

Dog er vi blevet enige om at når hundene ikke lever mere (de er 7 og 6 år) så skal vi have kat istedet for. Men  hundene har jo mange gode år tilbage endnu, heldigvis selvom det er gravhunde 

De kan ikke gøre for at deres ben er for korte og ryggen er for lang vel? LOL... Min søster plejer at sige man kan "knække" dem på midten så kan de se omkring hjørner 

Anmeld

4. marts 2011

Bare mig..

Bshizzle skriver:

Hvor er det bare nogle nuttede katte i har !!

...Jeg er SÅÅÅ misundelig!.. Vil så gerne ha en Kat igen, men eftersom kæresten ikke er så glad for kat ( og skræmte min væk dengang jeg mødte ham.. hihi..).. Så tror jeg aldrig vi får kat.

Selvom jeg tror en Kat ikke vil lave lige så meget ballade som den hund vi har nu.

Jeg "måtte" heller ikke få det for min eks. men så gik vi fra hinanden og SÅ skulle der altså bo en kat ved mig..

Så ud til højre med kæresten, og så anskaf dig en kat.. - Det er sgu også meget nemmere hihi..

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

Det gør hende her også, indtil videre. Dog er hun ikke glad for min datter endnu, men hun kommer også fra et sted på meget få kvadratmeter, og en der boede alene, så der sker meget herhjemme i forhold til hvad hun kommer fra. Og så er hun meget forsigtig..

Det kommer nok med tiden =)

Vores den store er ikk så glad for andre mennesker, men vi har så heller ikk så tit folk på besøg...har 

Vores den bette snuser til gengæld i alt!

Vi har opflasket hende fra hun var 2 uger. Så hun er bare den største kælemis

Anmeld

4. marts 2011

Mortilelias<3

Årh, dejlig langhåret. det ville jeg også gerne, men det der med at børste dem så meget, dét gad jeg ikke.. Er der noget maine coon i dem?

de ægtemainecoon

Anmeld

4. marts 2011

Bshizzle

Jeg "måtte" heller ikke få det for min eks. men så gik vi fra hinanden og SÅ skulle der altså bo en kat ved mig..

Så ud til højre med kæresten, og så anskaf dig en kat.. - Det er sgu også meget nemmere hihi..

Haha.. !! Ja den er svær.. hva er vigtigest for mig.. kæresten eller en Kat.. Mm.. Hmm....

Men helt sikkert.. så vil jeg med tiden nok plage ham om en kat, og han skal nok gi sig om nogle år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.